Gå til innhold

Hvordan er Ugg i str?( Adirondack)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er i Australia og ville kjøpe med hjem til meg, men er de små i str? Så om jeg vanligvis har 39-40, må jeg opp i 41???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt UGGs to ganger,og aldri kjøpt dem større iallefall,for de utvider seg synes jeg.

Har hatt vanlige uggs og strikke uggs

Skrevet

jeg bruker vanligvsi 39 i sko - i UGGS bruker jeg 38. De er romslige og vider seg ut. Kjøp 1 str mindre enn du vanligvis bruker.

Skrevet

Tusen takk! Da blir det iallefall ikke 41! Satser på 39, jeg da!

HI

• 2 uker senere...
Skrevet

Beklageligvis så jeg denne først i dag.

Synd at folk svarer på slike forespørsler uten å vite hva de svarer på. Uggs modell Adirondack er små i størrelsen. Jeg bruker 37/38 i sko og måtte kjøpe 39 i denne modellen, og alle de jeg kjenner som har kjøpt disse måtte gå opp i størrelse.

Veldig dumt at du sannsynligvis nå har endt opp med noen Uggs som du ikke kan bruke fordi folk ikke sjekker fakta først. Trøsten for være at Adirondack-modellen går som "varmt hvetebrød" på finn.no! Så håper jeg du klarer å skaffe noen nye i riktig størrelse uten å blakke deg helt. Fortsatt god jul.

Skrevet

Kanskje ikke så lurt å gi slike råd uten å sjekke fakta først:-)

Adirondack-modellen er ikke romslige. De er en helt annen type enn de Uggs'ene som du tydeligvis bruker. De er små i størrelsen og man må gå opp minst 1 størrelse. De er dessuten dyre; koster kr 2 600 for lav modell og kr 3 200 for høy modell i butikken. Så her er det dessverre en som blir skuffet når mannen kommer fra Australia...

Skrevet

Jeg skulle også til å svare at de er store i str. Har aldri hørt om denne modellen men vet at uggs generelt er kjempe store i str. Så ikke vær sur på hun som svarte store, det var nok i beste mening.

Skrevet

Jeg er ikke sur på hun som svarte. Det er jo ikke jeg som har endt opp med for små Uggs; jeg prøvde dem nemlig før jeg kjøpte dem:-)

Ville bare vise litt medfølelse for hun som sannsynligvis tok i mot rådene. Du skriver jo også selv at du skulle til å svare at de er store i størrelsen, men at du aldri har hørt om modellen. Poenget mitt er nettopp det at det er ikke er så lurt å gi råd om størrelser når man ikke har hørt om den aktuelle Uggs-modellen engang. Jeg betviler ikke et sekund på at rådet var gitt i beste mening, men selv gir jeg ikke råd eller anbefalinger uten at jeg har en viss ryggdekning. Ikke ta dette så personlig, jeg også skrev dette i beste mening.

Hilsen en veldig blid og fornøyd Adirondack-bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...