Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Sånn utenom at det er kaldt og kjipt for meg selv, så gjør det ikke noe å vaske vinduene i -3? Hvis jeg bruker nal og tørker med en gang?
OsloMor Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Rødsprit bør du ha i vannet, da fryser det ikke.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2009 En "dæsj" eller er det noe fornuftig blandigsforhold? Tenkte faktisk å bruke rødsprit rett på vinduet også siden vinduene er nye og har merke etter leverandørklistermerket enda, men så ble mannen litt redd for at det skulle ødelegge noe "hinne eller noe" på vinduet :oD Bare rødsprit og vann, eller salmiakk også, sånn som jeg pleier?
OsloMor Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 IKKE bland salmiakk og rødsprit, eller noen klare væsker under kategorien kjemikalier.(Avgassing og eksplosjon) Min mor sa hun kun brukte rødsprit, men var vinduene veldig skitne så hadde hun en bøtte med vann og zalo (fettløsende) også bøtten med rødspriten ved siden av. Jeg ringte nemlig min mor, i frykt for at jeg skulle være medvirkende årsak til hjemmelaget bombe av noe slag;)
Mammaaaaaa Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Oi det har eg ikkje tenkt på.. skal vaske vindu i dag men det er minus 15 ute :S Noe annet enn rødsprit som kan brukes? Har ikkje rødsprit!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. desember 2009 Takk - haha, ja det skulle jo tatt seg ut om jeg terrorbombet mitt eget hus nå rett oppi julefreden :oD To bøtter it is! Vindusspylevæske til bil kan kanskje gjøre susen i mangel av rødsprit?
OsloMor Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Ja, hvorfor ikke? Så smart:)! Mener bestemt det er rødsprit i vindusspylervæske også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå