Gå til innhold

Huff, har bare en julgave igjen,men..


Anbefalte innlegg

Skrevet

absolutt ingen ide til hva jeg kan kjøpe. Er til min bror og svigerinne som er nærmere 40 og har absolutt alt.. Tenkte å bruke ca 300 kr. Noen som har tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo spørr om det er noe de ønsker seg og eventuelt samler på?

 

utenom det syntes jeg en vin var en veldig god idè. Det hadde jeg blitt veldig gla av å få fra min søster :)

Skrevet

Hva med kinobilletter inkludert barnepass ( om de har barn..) ?

Skrevet

Er det ikke noe de samler på?

- Kitch`n har mye fint :) Feks menu termokopper :)

-Eller du kan kjøpe noe fin julepynt (vent nermere jul så får du det til halv pris og mer for pengene :))

- sølvfat med kubbelys

Skrevet

Hva med gavekort til pizza-ekspressen eller tilsvarende? Fikk det ifjor og det var deilig å ha i romjula.

Skrevet

Har hatt samme problem her med flere par som har "alt".

Vi kjøpte gavekort på billettservice og festet det til en god flaske vin. Der kan du velge beløp og mottakerne kan velge hvilket arrangement de vil på.

Jeg er snart 40 og har "alt" og hadde blitt glad for en sånn gave.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...