Gå til innhold

Hor mange dager igjen TORSDAG 17 desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- 7 dager så er over meg fødeklar kan man si :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe HVOR mange dager mente jeg :)

Skrevet

6 dager til termin! Sitter med rier, så det ser ut som om han har tenkt seg ut i løpet av den nærmeste tiden :) Eeeendelig

Skrevet

24 dager igjen i dag. Kanskje det er i dag jeg skulle begynt å åpne julekalenderen...? ;-D Uansett ikke lenge igjen nå, og tiden går så inmari fort! Syns det er en uke siden jeg hadde 40 dager igjen og endelig var høygravid jeg...!

Skrevet

33 dager

Skrevet

32 dager til termin :-) og skal til legen i dag for å sjekke leie... håper hu har lagt seg med hodet ned :-)

Skrevet

Har 61 dager igjen,men ska ha ks ca 14 dager før...så da blir det 46 dager igjen:-))

Skrevet

42 dager igjen,glad det er jul og nyttår i mellom så tiden går litt fortere... og har litt ting og tang å fikse før bebisen kommer,så det skal bli godt med litt hverdag før den tid også:)

Skrevet

14 dager til nyttårsaften ;o)

Var hos jm igår og skal ditt igjen til mandag. Og hun så sa hun, og etter det så får vi bare se....jeg er her i romjula om du fremdeles skulle være gravid.

Tålmodigheten lenge leve ;o)

Skrevet

Egentlig 25 dager,men kanskje,og vi krysser ALT,så blir det imorgen:-)

Skrevet

31 dager igjen - akkurat 1 mnd!

1 arb. dag igjen til juleferie og permisjon! :)

Skrevet

14 dager! :) Han kan komme når som helst nå! :)

Skrevet

25 dager til termin, uvisst når babyen kommer. :-)

Skrevet

-1 dag! så i dag pynter vi til jul! Så er heilt klar for ALT som skal skje! Hadde ho i magen berre forstått at vi e klar for å ta i mot ho..

Skrevet

55 dager igjen :o) Syntes ikke det er lenge siden det var 100 dager igjen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...