SugarIntheMorning Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Sønnen min går i en barnehage der det jobber veldig mange, så det blir dyrt å gi alle en gave til jul. Tenkte kanskje gi noe godt som kan stå på personalrommet? Er det en ok gave? Hva ville du i så fall hatt å spise på? Frukt? Konfekt? Kaker?
petite fleur Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Kunne aldri falle meg inn å gi en gave til hver av personalet, selv om jeg synes de gjør en super jobb. Ikke synes jeg det er nødvendig, og ikke har jeg råd til det. Jeg kjøpte en konfekteske som de kan ha på personalrommet og skrev et hyggelig kort.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Jeg syns frukt er best å få egentlig. Eller blomster f eks som kan settes på bordet. Syns dette var bedre enn å få godteri og konfekt. Blir så mye av det uansett i jula.
camilla^ Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Her blir det å gi noe godt til alle i barnehagen. Frukt får de og har masse av i barnehagen, så det trenger de ikke. Blomster er noe de ikke har så mye i barnehagen, siden det er noen i barnehagen som er alleriske. Ungene går forbi personalrommet mange ganger om dagen, så jeg vil ikke gjøre noen dårlige. Så litt Troika, karameller osv som er i papir tror jeg det blir i år. Vet det er endel som er hysteriske ang svineinfluensaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå