NostraStoria Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Bare jeg som får tårer i øynene av "All I want for xmas"? Hehe, høygravid og ja...veldig hormonell! Ha en nydelid dag jenter!
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 hehe, ja det skal ikke mye til nå får tiden ) Ha en kjempe fin dag
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Håper ikke jeg er det i dag, det er så slitsomt og flaut. I går begynte jeg å grine fordi jeg måtte på tre butikker, og visste ikke hvilken jeg skulle gå på først. Så grein jeg fordi jeg trodde mannen min skulle være hjemme halv fire, men så sa han at han ikke kom før halv fem (og han slutter fire hver dag, og er hjemme til halv fem hver dag, så det er bare jeg som hadde rota...). Så grein jeg fordi han var så snill å komme tidligere hjem allikevel siden jeg var så på tuppa. Og når han kom hjem grein jeg fordi jeg var så utenfor at mannen min måtte slutte tildligere på jobb pga det. ER DET MULIG????!!!!
hønny-bunny Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 O,jada,her er det snørr og tårer for fille ting om dagen,i tillegg er hjernen min fraværende,husker ingenting,ikke engang huskelappene mine:-/// Men håper snart det er overstått,og jeg får tilbake fornuften min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå