Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Har verken tid, overskudd,plass, eller råd til flere barn. Har 4 fra før, hvorav de to minste er 2 og 3......ville aldri klart å gjennomføre en abort heller...uff så tør jeg ikke ta testen og ødelegge julen. Har mange symptomer jeg kjenner igjen. Bruker p-piller men vet om et par ganger det kan ha gått galt. Sååå fortvilet nå....
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Sorry, men synes ikke synd på deg i det hele tatt. Jeg skulle gjerne vært i din situasjon, med alle barna og hele pakka! Jeg blir ikke gravid jeg, og vi har prøvd leeeeenge, i mange år. Fy søren så provosert jeg blir av sånne som deg, som legger ut her hvor trist og fælt det er. Det kunne du tenkt på litt før. Har man sex, så kan man bli gravid. Jævlig enkelt regnestykke! Skjerp deg!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Nå vet du hvor mye det koster å ha barn... Men det er vel så at folk må kjøpe større bolig når de får flere barn. Vi lever tross alt ikke i 1910, så det er mye tilgjengelig prevensjon på markedet.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 O6:58 Det er vel ikke HI sin skyld at du ikke kan få barn vel !! Til HI :Skjønner godt at du er fortvilet ,men dette klarer du Men ta en test så slipper du å gå og lure også kan du ta det derfra . Sender deg en klem jeg
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Mora til willy! Nei det er ikke hennes feil at jeg ikke har blitt gravid, og det sier jeg ikke heller. Men for oss som har slitt lenge og som virkelig ønsker et barn, er det jævlig provoserende at andre legger ut innlegg som dette "uff...jeg er kanskje gravid, nå faller hele mitt liv sammen, verden går under, osv" Et barn er et under, og et mirakel uansett hvor mye man vrir og vender på det. Klarer hu ikke å ta abort, så adopter bort barnet til noen som ønsker seg barn da vel! Og slutt å knull på dere unger, dere IKKE vil ha! Blir en hyggelig tale å holde i barnets konfirmasjon: "Kjære konfirmant, for 15 år siden oppdaget jeg at jeg hadde spire i magen, og da ble julen ødelagt for hele familien. Jeg fødte deg bare fordi jeg ikke orket å ta abort, for stakkars meg da kunne jo jeg risikere å få psykiske problemer etterpå. Så det var nok best at du ble til, selv om jeg verken hadde råd, plass eller lyst på flere unger. Til lykke med dagen, mamma elsker deg fordi hun må"
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #6 Skrevet 17. desember 2009 Jeg syns heller ikke synd på deg, HI. Puler dere, får du ta konsekvensene også. Jeg syns også det er fælt når folk kommer inn her og klager over at de er gravide, at det er så fælt så fælt. Og nei, jeg sliter ikke med å bli gravid selv.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Herregud ,nå må du gi deg !Og foressten han heter William ikke Willy .Lær deg å lese a! Om du ikke takler at andre blir gravid ,så kanskje du ikke burde være her inne? Hun gikk på p piller ,så hun ble ikke gravid med vilje ,p pillene kan svikte Og det er stor forskjell på ha 1 barn og 5 barn !
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Skjønner det kan være provoserende for folk som sliter med å få barn, men "uhell" kan skje. Har man slurvet med prevansjonen så har man seg selv å takke, men hender jo den svikter også. Skjønner at om det skjer (og man har 4 barn fra før) så kan man nok bli fortvilet.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #9 Skrevet 17. desember 2009 Annie: Så alle må liste seg på tå og vokte sine ord fordi du sliter med fruktbarheten? Snakk om å være selvsentrert. Hjelpes!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #10 Skrevet 17. desember 2009 Ingen som leser at hun bruker p-piller??? Skal hun slutte å pule da for det KAN gå galt? Skjønner at du er frustrert HI, 5 barn er mange, men likevel tror jeg det går bra! Babyen kan vel arve fra søskene sine? Og noen dele rom osv. Ta testen ellers er jula ødelagt uansett! Klarer du ikke abort er det jo bare en løsning, og da er det bare å prøve å snu det negative til å bli positivt og så håper jeg du kan begynne å glede deg til slutt.. Til du som ikke tåler at andre blir uønsket gravid trengte kanskje ikke gå inn på denne tråden. Selv om du vil ha barn nå er det ikke sånn at alle andre vil! Masse lykke til , HI!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #11 Skrevet 17. desember 2009 "Bruker p-piller men vet om et par ganger det kan ha gått galt" Dette betyr at du har glemt piller e.l.? Da har du faktisk ikke vært påpasselig med prevensjon, alle vet jo hvor viktig det er at alle piller tas hver dag, og at man ikke er sikker hvis man har glemt piller, kastet opp e.l. Men hva hjelper det å stikke hodet i sanden og gjemme seg for realiteten? Og hva hvis du IKKE er gravid, for du vet det jo ikke sikkert, skal du da gå og tenke på dette i hele julen? Ta en test!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #12 Skrevet 17. desember 2009 ÅÅÅ himmel!! p-pillen kan svikte! Skal man slutte å være intim å ha sex fordi man han mange nok barn??? Er det sånn at man kun puler for å lage barn! Nei nei knull å vær fornøyd damer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå