Gå til innhold

Endelig våknet jeg med litt vondt!:D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vondt i rygg, mage og lår, som kommer i tak :) Endelig så skjer det noe. Menstermin i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig vondt hehe, måtte le av den overskriften! Masse lykke til i dag...så gøy med fødsel på gang!! :D

Du får holde oss oppdatert..

Skrevet

Hehe, ja er det ikke rart at jeg har ØNSKET meg smerte de siste dagene. Endelig skjer det noe. Får pakke ferdig fødebagen her :) Takk for det!!

Skrevet

Oj, oj....har du reist inn alt eller?

Du må iallefall ha masse masse lykke til med fødsel ;O)

Vi andre venter spent her på oppdatering.

Skrevet

Åh, jeg vil også ha noen seriøse smerter!!! Har mureinger og småvondt jele tiden, nå begynte proppen å gå igår, men skjer det noe? Neeei da,...!

Lykke til ihvertfall:)

Skrevet

Ikke reist inn, de kommer med 5 min mellomrom, men varer ikke lengre en 40 sek. Så jeg skulle vente litt og ta kontakt igjen når jeg følte at det ble mer intense og varte litt lengre. Bor bare 15 min fra sykehuset:) Tok meg en dusj og pakker ferdig fødebagen!

Satt her når sambo stod opp i sofan med et stort smil ;)

Dette er spennende!

Skrevet

Åååå så heldig du er, når har du termin?

Er selv 1 uke over tiden, holder på å bli helt tullete kan man si,,,,

Skrevet

Da skjønner jeg godt du er frustrert! Huff. Får håpe det skjer noe hos deg og snart, så kan jule"freden"(?!) senke seg over oss når det hele er overstått.. Har termin lille julaften, så er enda 6 dager til :)

Skrevet

Jeg fikk mine første 2 barn før termin, men denne nr.3 er en ordentlig luring.

Du får ha masse lykke til med fødsel og alt =)

Skrevet

Lykke til,hld oss oppdatert i vår noe snegle tilværelse;-)

Skrevet

Takk for det, dere :) Ligger fortsatt hjemme, de kommer ganske ofte, men varer ikke så lenge. Har sovet en times tid før jeg våknet av et skikkelig tak. Får prøve å slappe av og lade opp til den store aavslutningen.. Og kanskje prøve å bevege meg litt?

Noen med tips som kan være lurt å gjøre i disse treege timene hjemme?

Skrevet

Litt rart og ønske noen mere vondt,med det er jo det vi alle vil ha om dagen..så masse lykke til håper det tar seg opp raskt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...