Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #1 Skrevet 17. desember 2009 Jeg leste om en annen her inne som hadde en depresjon etter hun hade født sin nr 2. Hun var livredd ting som kunne hende hun eller barna.. Det minner meg mye om hvordan jeg har det.. Men datteren min er nå over året og for meg topper redselen seg i perioder. Er inne i en dårlig periode nå. Jeg får følelser som at hvis jeg sovner kommer det til å begynne å brenne og jeg ser inni hodet mitt bilder av meg selv velge hvilket av barna mine jeg skal redde.. Jeg får tanker om at jeg ikke kommer til å våkne av brannvarsleren. Jeg får tanker om at jeg kommer til å dø i bilulykke/eller barna. Jeg får tanker om at barna setter noe i halsen og jeg ikke klarer å redde dem, ennå jeg har nylig tatt førstehjelpskurs. Jeg er så sliten av dette, nå siste uka har det frarøvet meg mye nattesøvn. Jeg har hatt tanker om mye slike ting, hovedsaklig dødfall, ulykker eller alvorlig sykdom siden jeg fikk min første, begynte da han var noen uker.. Han er nå 3. Jeg har som sagt perioder hvor det er virkelig ille, som nå, jeg sover ikke. Ligger lys våken og lytter etter barnas pust. Selv om kroppen er sliten og trenger søvn sårt. Jeg har vært psykisk syk (på helt annen måte, var depresjon, ikke angst) for noen år tilbake (før jeg ble gravid og fikk barn). Dette føles ikke på samme måte. Men min fastlege vet jo hele denne forrige sykdomshistorien og jeg er redd han ikke vil forstå. Hva gjør jeg? Er det noen som har hatt fødselsdepresjon her og som kan hjelpe meg? Eller er dette noe annet kanskje? Tinka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå