Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Kjenner ikke skikkelige spark enda, men ofte virker det som om noe er borti blæra mi??? Blir plutseilg litt tissetrengt, og så kommer det og går ei stund. Kan det være mini som sparker på den eller? Har ikke kjent noe sånt før. Er 20 uker på vei!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Er i uke 28, og kjenner av og til små "stikk" fra urinblæra. Har inntrykk av det ja, at det er nurket som hopper litt..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Haha, er i samme uke som deg, og kjenner det samme.. Kjennes ut som om knøttet dunker i blæra, blir tissetrengt, men kommer ikke en dråpe.. (Ikke uvi) Føles som om den hopper på den, eller prøver den ut som fotball..
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Når jeg var rundt uke 20 hadde jeg på følelsen av at vesla hadde funnet ut at hun hadde fått en egen privat trampoline... huff hoppa på den hver dag i et par uker.. Er nå i uke 30 og jeg kjenner ikke den bevegelsen lenger, men det kommer stadig et og annet kraftig spark, spessielt i situasjoner jeg ikke bare kan gå på do... f.eks under middager og når jeg kjører bil et stykke unna bensinstasjon :-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå