Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har aldri fått vaginal orgasme før, bare klitorisorgasme. Men så leste jeg i en tråd her nede at det rett før en orgasme kjennes ut som om man må tisse. Er det virkelig sant? Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har avbrutt et samleie for å springe på do fordi jeg trodde jeg måtte tisse, for så og sitte på skåla i en eveighet uten resultat. Er det en orgasme på vei jeg har kjent??? Hvorfor har ingen fortalt meg at det er sånn det kjennes ut? Jeg har trodd det var noe fysisk galt med meg jeg- at jeg ble tissatrengt når jeg ble skikkelig kåt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Hahahah sorry men dette var litt morsomt Kan være det du har kjent ja, men nå vet du det til neste gang!
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Det er nok en orgasme du kjenner ja så neste gang er det bare til å kjøre på...;-) Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 JA! Gjett om jeg ikke har tenkt å springe på do neste gang. Viser det seg at det faktisk var tissetrang og ikke orgasme så får jeg satse på at mannen min tilgir meg. hehe, nesten så jeg går å vekker mannen her nå. Ble jo så gira på å finne ut om dette virkelig var sant. hi
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Jepp, det er sant! Ihvertfall noen ganger kjennes det som som man må tisse rett før orgasmen.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 var sikkert mitt innlegg du siktet til jeg svarte i tråden til hun som skulle prøve seg på sin første... vel vet jo ikke om det er sånn for alle... men for meg var det sånn. jeg var vel ca 16 når jeg fikk min første, ved hjelp av oralsex fra kjæresten min. de første gangene trodde jeg faktisk at jeg måtte på do og holdt igjen. men plutselig en dag klarte jeg å slappe helt av og da kom den... denne deilige bølgende følelsen... det kjennes jo ikke likt ut som å tisse, men jeg tipper det er den samme musklaturen som er i bevegelse og derfor kjennes det litt likt ut om man ikke er kjennt med det. pleide alltid etter det å gå på do før vi hadde sex for å være sikker på at blæra var tom.... dermed turde jeg å slappe av og "la det komme" jeg har hørt flere fortelle det samme om at det kjennes litt likt ut som å være tissetrengt om man ikke er dreven.. lykke til med å ikke tisse men komme isteden
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 hmm, jeg skal ikke si hvor gammel jeg er, for det kan fort bli flaut. Men en ting er ihvertfall sikkert. Man lærer så lenge man lever. hi
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Må bare føye meg på de andre her og si at det kan nok være det ja Jeg har også som deg avbrutt mange ganger for å springe på do Men så under sist graviditet så fant jeg ut at skitt heller, jeg skal prøve å overse at jeg må på do, var ikke så farlig med underlaget heller der vi hadde sex, så då lot jeg det stå til, og glad er jeg for det
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #9 Skrevet 17. desember 2009 Hehe, jeg fikk min første sprutorgasme i helga jeg da, var faan meg vått overalt, det var med ny partner, jeg trodde seriøst jeg pissa på han!!! Stakkars mann, jeg har aldri opplevd noe så hærlig, og jeg er 31!!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2009 #10 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har hørt at man føler man må tisse når man er like ved å få en sprutorgasme, eller våt orgasme. Jeg har fått vanlig vaginalorgasme før, men har ikke kjent noen tissatrang da. men har fått tissatrang, men aldri fått orgasme da. Jeg syns det blir litt for intenst, så jeg klarer ikke helt å fortsette. Har fått denne tissatrangen når jeg har fått oralsex, men da har min mann fått noen blåveier. Jeg har null kontroll på bein, så de veiver i alle rettninger. (stakkars mannen min)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå