Gå til innhold

Mannen min tissa seg ut i natt, grunn til bekymring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt uten forvarsel så kjenner jeg plutselig noe varmt som kanskje raskt også ble kaldt, da jeg kjenner etter så er boxeren hans søkk våt og sengen/madrassen i tillegg. Leverte inn overmadrassen i dag på rens da det var den som fikk urin på seg. Han har aldri tisset i sengen før og i tillegg så sa han at han ikke kjente at det kom noe.

Hva gjør man?? begynne og bruke kladder i senga?? Evnt tisselaken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han ryggsmerter? Første jeg tenker er prolaps i ryggen. Hvis det gjentar seg, bør han absolutt kontakte lege.

Skrevet

Kan jo være at han bare har drømt at han tisset, så tisset han på ordentlig samtidig :-) Normalt det.

Skrevet

Jeg satt plutselig på huk på badet vårtog tissa en natt.

Jeg trengte å tømme blæra og jeg drømte at jeg satt på do. Ikke fullt så koselig å våkne i en dam av tiss på varme fliser (luktet heller ikke godt).

Slikt skjer. Se til at han tisser før han legger seg, men ikke pass på han som et barn.

Hvis problemet vedvarer må du få han til lege, men husk at dette er et sårt tema for mange menn.

Skrevet

Hehe, jeg tisset faktisk på meg her for ikke så lenge siden. Hadde en fantastisk drøm om at jeg måtte skikkelig, skikkelig, masse do og gud hvor herlig det var å sette seg ned på hvit porselen.

Jauda, var lite varm i kjakan da jeg våknet og skjønte hva jeg hadde gjort...

Uhell kan skje selv om man er voksen;) Så om det ikke skjer ofte og er et problem så hadde jeg ikke tenkt noe mer på det.

(huff, blir flau bare jeg tenker på det)

Skrevet

Tisset han seg ut om natten da han var liten? Og ganske langt opp i alder? Da snakker jeg sånn som 12-15 år gammel, og med kanskje fortsatt uhell av og til.

Noen av disse har dette gjennom hele livet, men bare med uhell en sjelden gang. Noen sliter mest når de har drukket mye alkohol.

Uhell kan jo skje. Har det ikke skjedd før som du har opplevd, så er det ikke så ofte vel? Trenger ikke gjøre noe, om mannen ikke føler det trengs.

Skrevet

Nei ingen grunn til bekymring! Det kan skje alle!

Samboeren min tissa på seg for noen år siden. han hadde drømt at han hadde sove i mange år, og når han våkna (i drømmen..) måtte han sånn på do og så tissa han på skikkelig også! Forferdelig morsomt for meg, men pinlig for han. Stakkar, han blir fortsatt mobba for det. Men det var første og siste gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...