Gå til innhold

forkjølelse eller influensa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ligget i senga hele dag. Skikkelig hodepine, og vondt i nakken, samt litt ubehag i korsryggen (sikkert fordi jeg har ligget mye) Feber opp til (som jeg vet) 39.1. Til tider litt kvalm. ikke lyst på hverken mat eller drikke. Tett og rennende nese, og øyene renner litt, litt hoste men ikke mye. Har ikke spesiellt vondt i muskler og ledd.

 

Tok febernedsettende og smertestillende tidligere i kveld, så nå klarer jeg å være litt oppe, men får vondt i hodet om jeg må hoste.

 

Hva har jeg, forkjølelse eller infuensa? Syns det er litt vanskelig å vite.

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...