Sjokoladebanan Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Har ligget i senga hele dag. Skikkelig hodepine, og vondt i nakken, samt litt ubehag i korsryggen (sikkert fordi jeg har ligget mye) Feber opp til (som jeg vet) 39.1. Til tider litt kvalm. ikke lyst på hverken mat eller drikke. Tett og rennende nese, og øyene renner litt, litt hoste men ikke mye. Har ikke spesiellt vondt i muskler og ledd. Tok febernedsettende og smertestillende tidligere i kveld, så nå klarer jeg å være litt oppe, men får vondt i hodet om jeg må hoste. Hva har jeg, forkjølelse eller infuensa? Syns det er litt vanskelig å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå