ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Alt som er av bilder blir liggende på data'n. Nå tenkt jeg at jeg skulle fremkalle en del av de, og få de inn i noen album (etterhvert:S) Sist jeg fremkalte noe av det i en fotobutikk her jeg bor. 4kr bildet.. svindyrt! Men de fikser hvert enkelt bilde slik at det blir best mulig. Men det blir for dyrt når det er tusenvis av bilder! noen erfaringer om noe som er bra og ikke alt for dyrt?
Marbella Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Foto Knudsen, synes de er veldig grei og rask levering. Har alle bildene mine på fotobank der, så det er enkelt og få laget kort kalendre osv:)
Babyønske �� Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Har brukt forskjellige steder, Foto Knudsen, Japan Foto og Post Foto men er best fornøyd med kvaliteten på bildene fra Post Foto.
Julelita Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Elit foto, bra kvalitet, rask levering og de fikser også på bildene + at man bare betaler 1 eller 2 kr pr bilde avhengig av antall bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå