Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Dette er en meget lang historie, men det hele startet med uriktige opplysninger bf oppga på skjemaet om bidrag. Så jeg sendte en klage. Har fått kopi av den klagen han sendte tilbake på den klagen jeg sendte. (Har et annet innlegg lengre ned her). Jeg ville ringe barnefar for å høre hva han mener, og hva han vil frem til ang klagen. (Skulle egentlig aldri ha ringt ham, fant jeg ut). Det hele endte opp med en krangel, som ble langt uttenfor den reelle saken som jeg egentlig ville vite hva han mente med. Han klaget bl.a. på at jeg, ved sist samvær, hadde kledd på mini en bukse i str. 104. Noe som var alt for stort, og noe han ikke kunne gå med - ifølge bf. Jeg må bare le av det hele, de buksene passer mini utmerket og det har aldri vært noe problem med de buksene her hjemme. Så jeg fatter ikke jeg, blir så utrolig oppgidd av det hele. Han skulle også ringe fvk for å ordne et møte, og jeg må si jeg gleder meg. For nå er jeg så ufattelig lei av det her. Skulle ta opp det med samvær, og det med henting / levering. Pr, idag er det han som henter og leverer (Jeg betaler halve reiseutgiftene), men nå vil han at jeg skal begynne å ta buss på fredager, for å møte de halvveis. For så at jeg skal ta buss på søndager, for å treffe de halvveis, og ta buss hjem igjenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå