Gå til innhold

Da er vognen i hus! PUH!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emmaljunga mondial duo combi med bilsete og base til vogn og bil!

10 200 kr, men absolutt verdt det! Nydelig vogn med masse ekstra utstyr!! I love it! Kjøpte den i sverige hvis noen reagerte på prisen, hadde lett kommet på 16 - 17 lapper her hjemme! :D Sykt at det skal være så dyrt.. Men takk gud for Kattie's babyshop! Kjempeflike jenter som hadde en veldig god instruksjon på hvordan alt fungerte også! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis! God følelse når det er i hus. Kjøpte også på Katties (city cross).

Bra service på oss og. Og fin pris (i forhold til i fedrelandet;)

Skrevet

Lurer litt på et par ting angående å kjøpe utstyr i Sverige, vi har nemlig også tenkt på dette.

Var innom Barn og Utstyr i går, bare for å kikke litt på vognene, og da fikk jeg beskjed om at prisen var akkurat den samme i Sverige, men at det isåfall bare var kronekursen man sparte på. Er dette riktig?

Og hvis man allerede fra før vet hvilken vogn og hvilken farge man vil ha, er det slik at de har alt dette? Eller er det slik at man må bestille det før man drar? :)

Skrevet

Vii har også kjøpt en Emmaljunga mondial duo combi med bilsete og base til vogn og bil, men her i Norge da og det kom på 11680, så det er nok ikke så mye billigere i Sverige enn i Norge.

8300 kroner for vognen

1690 for isofix

1690 for sete

Adapteren fikk vi med når vi kjøpte vogn og sete.

Vi fikk beskjed i Sverige (på Kattis Babyshop i strømstad) at hvis vi kjøpte vognen i Sverige, så kom ikke norske levrandører til å hjelpe oss hvis noe skulle skje med vognen og da måtte vi tilbake til Sverige. Og det var ingen risk jeg var villig til å ta.

Skrevet

Var det 7600 SEK vi betalte for en pakke med vogn (city cross) , city bag, fottrekk og stellebag da?

Synes de som handler i Norge snakker om ca 8000,- NOK for samme, uten at jeg kan bekrefte dette. Men snakket hvertfall med noen som hadde betalt det.

Så det er mest kronekurs - men mener som sagt det var noen hundrelapper til i rent tilbud vårt tilfelle hvertfall.

Bor i Sandefjord, så en fergetur til Strømstad tar en rett som det er allikevel Men bor man langt unna ville jeg kanskje ikke tatt sjansen i forhold til evt reklamasjon osv. Det må man jo vurdere i hvert enkelt tilfelle.

Når det gjaldt farger hadde de noe inne - mens noe måtte bestilles. Så det lønner seg å ringe og høre hva de har inne så man slipper å gjøre bomtur. Vi bestemte oss ut i fra nettsidene til Emmaljunga, og tok en sjanse på at det var riktig ut i fra det å se dem "live". Så holdt vi av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...