Gå til innhold

Hjelp... .mister jeg nå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø på jobb i dag. er 6+3. Var til UL på mandag og fikk se hjerteaktivitet! Har ikke ømme pupper lenger, men heller ikke noe smerte? Kan man miste uten å ha smerter? Er så utrolig nervøs... Har tenkt positivt hele veien å nå skjer dette! Skal heldigvis til legen i morgen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husk at det er mange som blør litt i begynnelsen av svangerskapet! =) og når du har fått sett hjerteaktivitet er det mindre sjanse for at du mister! krysser fingrene mine for deg! =D

si ifra hvordan det går hos legen da :)

Skrevet

Mange som har blødd i begynnelsen av svangerskapet ja.

Du får se det litt an.Spør legen din hva h*n sier.Litt greit å bli berloget også :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg blødde i halvannet døgn når jeg var rundt 6 uker. Hadde ingen smerter i magen, eller klumper i blodet. Jeg er 26+0 nå, og jenta mi har det helt fint :)

Skrevet

Hei.

Det er nok veldig normalt, virker det som, at man har noen blødninger rundt den tiden. Det kommer jo ann på om det er friskt blod eller at det er blod i utfloden. Jeg har hatt en del blodig utflod i dette svangerskapet, men er nå i uke 26. Skjønner det ikke er dette du vil høre, men det er ikke så mye de får til å gjøre hvis det skulle gå galdt nå. Jeg har vært helt på tuppa selv i mitt 3 svangerskap på dette, men nå har jeg funnet ut at, skjer det så er det en grunn til det, men det er ikke moro. Man må jo ta det med ro hvis noe slik skulle dukke opp, det er det eneste man får beskjed om. Ønsker deg alle lykkeønskninger på at dette går bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...