Gå til innhold

Hvilket trimester synes dere gikk raskest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på.. 1. trimester gikk veldig raskt, men det var jo fordi jeg ikke visste jeg var gravid før det nesten var over. 2. trimester har tatt evigheter, er så lei nå.. For dere som har fullført et svangerskap, hvordan var det med 3. trimester? Tror tiden kommer til å flyyyy, veldig spent på de neste 3 månedene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er førstegangsfødende og er straks 37 fullgåtte uker, men jeg svarer likevel jeg!

For meg har dette siste trimesteret gått fortest. Iallefall hittil. Er vel fordi at jeg ikke har fått alt klart til at jenta mi kan komme ennda og jeg har 26 dager igjen nå. Hvis jeg har hatt alt klart da jeg kom inn i 3. trimester tror jeg at tiden hadde gått kjempe treigt! Akkurat nå går den for fort iallefall!

Skrevet

1. semester gikk raskest, etter det har jeg hatt bekkenløsning og vært en del sykemeldt så tiden har gått utrolig tregt!

Men så har jeg jo fått gjort alt klart til babyen kommer, så har ingen panikk der. 3 uker med venting igjen nå

*gleder meg masse*

Skrevet

Med mine 3 første så synest jeg at 2 trim har gått veldig fort...

Denne gangen vil jeg si alle... Det er fordi jeg fant ikke ut at jeg var gravid før jeg hadde begynt på 2 trim...

Og nå som det er jul, nyttår osv så er jeg sikker på at 3 trim går fort også :-)

Skrevet

2 uten tvil... første gikk jeg bare å ventet på å kunne dele lykken med alle rundt med, og siste har det vært sykemeldig og laaaaange dager og netter!

Skrevet

Det er ikke et trimester da, men fra jeg er 5 mnd på vei til jeg er 8 mnd på vei. Jeg har hyperemis de fem første månedene, så de går fryktelig langsomt, og siste måneden er bare alt tungt og slitsomt og jeg er utrolig lei :o)

Skrevet

2 trimester føles som noen få uker nå i etterkant :)

Skrevet

Syns 2 trimester gikk råååååå sakte.... 1 gikk fort.... særlig da jeg fant ut jeg var gravid når jeg var 13+2....hehe...! Så er spendt på 3 trimester....

Skrevet

Jeg er i slutten av uke 31 - men for å være helt ærlig syns jeg at dagene har flydd forbi fra den første dagen jeg fikk vite jeg var gravid! Men syns også at tiden kan gå liiiittegranne fortere no de siste ukene :) Vil ha gullgutten ut no <3

Skrevet

Synes i grunn 3. trimester har gått raskest! Er uke 39+1 nå, og vil jo veldig holde h*n i armene mine nå...Men tiltross for at de siste dagene er lange syns jeg i grunn tiden på slutten har flydd raskest! :)

Skrevet

Jeg syns 2. trimester gikk fortest. Definitivt best form og mer mulighet for aktivitet for å få tiden til å gå da.

Skrevet

2.trimester hittil :-) Synes 1.trimester gikk ufattelig tregt. Lurer på hvordan siste blir.. :-)

Skrevet

Jeg er i uke 35 og må si det at selv om jeg ikke har fullgått 3 trimester enda så synes jeg det har gått ekstremt fort på slutten. Og nå er vi jo inne i den tiden av året hvor det skjer veldig mye, familiemiddager, vennemiddager nesten daglig så plutselig er terminmåneden her. I tillegg får vi nøklene til det nye huset vårt 21/12 kl 14 :) Skal bli helt fantastisk! Nok å bruke tiden på med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...