Gå til innhold

Muntlig eksamen i morra...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og jeg gruer meg noe sinnsykt. HAr ikke hatt muntlig eksamen på sånn ca 15 år så husker jo ikke hva jeg går til. Er det fortsatt slik at man får karakter med en gang, eller må jeg vente?

Ønske meg lykke til da for dette kommer til å gå dårlig :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at du studerer noe du er interessert i. Tenk på det som en interessant samtale med kunnskapsrike personer.

Lykke til!

Skrevet

det varierer om du for karakteren med en gang eller må vente til et vist antall er tatt, eller så må du kanskje vente til alle er ferdig. aldri hørt om noen som ikke har fått samme dag.

lykke til da:)

Skrevet

du kommer til å greie deg super bra! bare bruk evenene du har til å redgjøre for det du snakker om. stå på! det går langt bedre en du tror! :)

Skrevet

Tja, er i grunn ferdig med alt som er interessant. Er en konteeksamen i ett fag som jeg egentlig hadde for 2 1/2 år siden og som jeg av ymse grunner ikke har kunnet tatt oppigjen før nå. Kjøpte pensum for knappe to uker siden og har lest meg opp på et tålelig greit nivå innen noen av temaene. Har et par temaer som jeg overhodet ikke har kontroll på så krysser fingrer og tær for at jeg ikke trekker noen av de... :o/

Skrevet

Ser at alle trekker oppgaver så da regner jeg kanskje med at jeg får karakter med en gang? Krysser fingrene for det slik at jeg slipper å sitte og vente for lenge. Skal være så glad da dette er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...