Gå til innhold

Hvor får jeg tak i ulv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bikkja til naboen (og naboen) bråker. Og jeg tenkte at en ulv ville fikse saken for meg. Spist dem begge to.. Men hvor finner jeg en sånn. Noen som eier den som ble sett i Oslo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en sånn bjørn som Borat hadde?

Skrevet

Jaa. Bjørn så klart. Det har vi luskede rundt hytta i Lierne (ikke kødd en gang) Men hvordan får jeg den i bilen hjem 70 mil lenger sør?

Skrevet

Du lokker den med syltetøy.

Skrevet

Kan du ikke bare ta en seinfelt?

Gjest cunning stunts
Skrevet

På Grorud stasjon, åff kårs.

Skrevet

Hvordan gjør jeg det? Snakker veldig høyt på bergensk?

Skrevet

Hvis du snakker veldig høyt på bergensk tar tilogmed bjørnen vett til seg og sprinter vekk. Ikke akkurat et sjakktrekk om du vil lokke den inn i bilen.

Skrevet

På Langedrag er det noen tror jeg....

Lykke til med Prosjekt Ulv

Skrevet

Ja, nei, altså, det skulle være d. SeindelD. Mene, høy bergensersnakk kan funke det også.

Skrevet

legg en sau på tilhengeren bak bilen. Når bjørnen eller ulven setter seg oppå for å ete, kjører du som faen!

Skrevet

Dere er jaggu kreative. Jeg har også pønsket ut et par andre planer om jeg ikke får tak i ulv. (skal kjøre sakte gjennom østerdalen med sau på henger)

- Ta all posten til naboen og brenne den, sånn at alle regninger går til inkasso og de mister huset..

- Finne noen som kan pule han eller henne og dermed må de skilles, og flytter han forsvinner bikkja og flytter hun forsvinner bråket. Flytter begge kan jeg kanskje få koslige naboer også. De har aldri plaget meg før, men bikkja som står og uler er litt overkill.

Skrevet

Kidnapp bikkja å ta deg en tur til Østerdalen. ( Rendalen)

Der er det ulv som sikkert kan hjelpe deg med den saken Hehehe

Skrevet

Det finnes noen områder her med villhunder som faktisk spiser mennesker, du kan tilby dem en reise til Syyyden, ring meg når dere lander (norsk lokal guide innkludert i prisen) og jeg kjører dere dit, kaster de to av og kjører videre i en helvetes fart.

Skrevet

Tøft- Dette er mennesker som nok tror Syden er et land så det ville helt klart funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...