Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Bikkja til naboen (og naboen) bråker. Og jeg tenkte at en ulv ville fikse saken for meg. Spist dem begge to.. Men hvor finner jeg en sånn. Noen som eier den som ble sett i Oslo?
Patetica fåkksi Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Hva med en sånn bjørn som Borat hadde?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 Jaa. Bjørn så klart. Det har vi luskede rundt hytta i Lierne (ikke kødd en gang) Men hvordan får jeg den i bilen hjem 70 mil lenger sør?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Kan du ikke bare ta en seinfelt?
Gjest cunning stunts Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 På Grorud stasjon, åff kårs.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2009 Hvordan gjør jeg det? Snakker veldig høyt på bergensk?
Patetica fåkksi Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Hvis du snakker veldig høyt på bergensk tar tilogmed bjørnen vett til seg og sprinter vekk. Ikke akkurat et sjakktrekk om du vil lokke den inn i bilen.
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 På Langedrag er det noen tror jeg.... Lykke til med Prosjekt Ulv
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 Ja, nei, altså, det skulle være d. SeindelD. Mene, høy bergensersnakk kan funke det også.
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #11 Skrevet 17. desember 2009 legg en sau på tilhengeren bak bilen. Når bjørnen eller ulven setter seg oppå for å ete, kjører du som faen!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 17. desember 2009 Dere er jaggu kreative. Jeg har også pønsket ut et par andre planer om jeg ikke får tak i ulv. (skal kjøre sakte gjennom østerdalen med sau på henger) - Ta all posten til naboen og brenne den, sånn at alle regninger går til inkasso og de mister huset.. - Finne noen som kan pule han eller henne og dermed må de skilles, og flytter han forsvinner bikkja og flytter hun forsvinner bråket. Flytter begge kan jeg kanskje få koslige naboer også. De har aldri plaget meg før, men bikkja som står og uler er litt overkill.
Lillesnuppis Skrevet 18. desember 2009 #13 Skrevet 18. desember 2009 Kidnapp bikkja å ta deg en tur til Østerdalen. ( Rendalen) Der er det ulv som sikkert kan hjelpe deg med den saken Hehehe
Patetica fåkksi Skrevet 18. desember 2009 #14 Skrevet 18. desember 2009 Det finnes noen områder her med villhunder som faktisk spiser mennesker, du kan tilby dem en reise til Syyyden, ring meg når dere lander (norsk lokal guide innkludert i prisen) og jeg kjører dere dit, kaster de to av og kjører videre i en helvetes fart.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 19. desember 2009 Tøft- Dette er mennesker som nok tror Syden er et land så det ville helt klart funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå