Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Er i permisjon med 6 mnd gammel baby. Leverer gutten min på 3 år mellom 09.00 og 09.30. Pappaen henter han på vei hjem fra jobb kl 15.30. Grunnen til at jeg ikke henter han er at vi syns det er bedre at jeg har middagen klar til de kommer. Jeg har ikke hatt han hjemme en eneste dag (bortsett fra ved sykdom). Han sier selv han vil i bhg når klokka begynner å nærme seg 09.00. hadde han virket sliten eller bedt om å ¨få være hjemme hadde han selvsagt fått det.
♥Nemi♥ Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Å herregud da! Må dere slutte med denne "hva-synes-dere-om-meg"-Pisset! Du gjør ingenting galt. Klapp deg på skuldra, og feir.. Dessuten er det ikke bare vi bhg-ansatte som synser, selv om alle her inne tror det. For da beviser det bare at 70% her inne jobber i barnehage.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Tusen takk for at sønnen din går i barnehagen:) Da kan jeg og alle andre som liker å jobbe i barnehage få fortsette i jobben vår!! Er mange nok som har mistet jobbene sine det siste året pga nedbemanninger og manglende arbeid. Er bare glad til at jeg får jobbe der jeg jobber:)
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Syntes det er kjempefint at du har barnet ditt i bhg. Nå er jo ikke du i den målgruppen som blir angrepet da. De som blir "snakket" om er de som leverer når bhg åpner og hentet når den stenger. Og går hjemme uten andre barn, uten å være syk, som ikke studerer og som ikke leiter etter jobb. Ikke "vanlige" foreldre, slik som deg og de fleste andre.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Får inntrykk, når jeg leser her inne, at det nærmest blir forventet at man også har de større barna hjemme når man har svangerskapspermisjon. Iallefall deler av tida. Hi
MrsLene Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Jeg er hjemme med ei på snart 3 mnd. Storesøster har vært hjemme 6 dager iløpet av disse 3 mnd. Pappaen leverer kl 7.45, og jeg henter ca kl 14. Hu er fire år og trives i bhg. Hu har litt for mye energi som skal ut enn jeg klarer å tilfredstille nå med en baby på armen. Når minsten blir større kommer jeg til å ta flere fridager. Vurderer å redusere bhgplassen til 80% etter februar. Men nå har jeg en baby som sover nesten hele natta og er veldig tålmodig, så har overskudd.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Syns det høres meget bra ut. Med 9-930-1530 dager, 15-16 er den beste tiden og bli hentet. Og fin tid og komme på også. Herlig. Perfekt for et barn i barnehagen som er der hver dag. Superbra HI! Fra ei som jobber i bhg.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Takk! Så dere reagerer ikke på at han er der hver dag?
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 Må bare si at han har fri alle dagene i jula, og ellers i skoleferier siden mannen er hjemme da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå