Gå til innhold

Hei! Ny hormonskrulle kommer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kunne flytte inn i dag, eller egentlig har jeg vel kunnet det noen dager, men klarte faktisk å overse det(!) Er 12+? i dag. Det er jammen ikke verst. Jeg som er så kriseinnstilt kan vel kanskje lære meg å slappe av nå? Alt var strålende på ul forrige fredag, og nå er jeg over 12 uker. Får bestemme meg for at dette skal gå bra:) Med første sa jeg "Hvis det blir en baby" til jeg var nesten 8 mnd på vei:) Med nr to tok jeg 19 positive tester og hadde ul i uke 7 for å sjekke at det var noen der. Nå klarte jeg meg med to tester og ul i uke 11...Skal skjerpe meg nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen skal du være =D er ikke alle gravide ei lita nervøs hormonskrulle da?! ;)

Skrevet

Det er nesten sånn at vi må tenke at "sitter det så sitter det".Vi kan ikke gjøre noe med det likevel..Nå har jeg tippet over uke 20..Så nå VIL jeg slappe av asså hehe :) Du har kommet over de "magiske tolv" nå,så mange prosent for at det skal gå bra da :)

Velkommen hit :)

Skrevet

hehe, jeg er 25+4 og tenker fremdeles at det er for godt til å være sant hvis det klaffer og jeg får en baby i armene mine i mars :) slapper ikke av heelt ennå :)

Skrevet

klarte ikke å slappe helt av når jeg gikk me nr1 før hun kom ut, og blir vell ikke å slappe helt av nå heller =)

Skrevet

Glad det ikke bare er meg:)

Vi kan skrulle sammen og det er bra:)

Skrevet

Det får man si. Kanskje jeg burde vært mer skrullete? Jeg har tatt én test, og tenker ikke så mye på det ellers. Selv om det sparker i magen, har det liksom ikke helt gått opp for meg enda.

Jeg stoler på at hormonene skal gjøre jobben når barnet kommer. Det er jo ikke uønsket heller.

Noen tror jeg er gal i og med at jeg er så "ambivalent" i forhold til hele svangerskapet. Mannen min synes nok at jeg er skrullete, men det har nok mer med humøret å gjøre.

Jeg tror selv at jeg er ganske normal, men er nok psycho bitch til tider uten at jeg skjønner det. Hatten av for tolmodige menn;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...