h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 og knittrende hvit nysnø...... = jul:o)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Håper bare det holder seg nå da.. ) Vi skal til dine trakter 2.juledag - så da skal vi ha med akebrett og ski.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Hallo i luken.. Nå syntes jeg det er kaldt her ute og nå er det ca 0 grader, men er så kald vind.. hvor i all verden bor du som har minus 19 grader??
Jojo x3 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Kjente jeg begynte å fryse bare ved å lese overskriften Jeg syns det har vært kaldt her i hele dag og har hutret meg litt ut og inn i -1gr..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2009 He-he... bor i trøndelag da, serru... Var i begravelse tidlig i dag, og det skal jeg love dere, at det var en iskald opplevelse.....
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Off ja det kan jeg tenke meg det var. Så trist med begravelse da rett føre jul. Ja Trøndelag ja.. Ja det var ett stykke herfra.. Vi er ikke bortskjemt med snø her akkurat. Heller regn.. Regner og regner og regner..
Tokatter_USA Skrevet 17. desember 2009 #7 Skrevet 17. desember 2009 Det laveste jeg har sett hittil i vinter her hos oss er -21°C. Nå er det blitt mildere, "bare" -14,1°. Vi har også flott, hvit snø! Vet ikke hvorfor jeg lengter hjem til den norske julestemningen når jeg husker alle mine barndomsjuler i Bærum som regntunge og milde. Jeg var ute og gikk gjennom byen forleden, utpå kvelden. Det var stille og fredelig, bare et hornorkester som spilte 'Bjelleklang" (var vel "Jingle Bells", men) ved en kirke, og noen mennesker som sang andre julesanger et annet sted. Pene, hvite julelys overalt og så mye nysnø at gatene fremdeles var dekket. Mer julete kan det nesten ikke bli..... Iallfall ikke så langt hjemmefra.
yasmina Skrevet 17. desember 2009 #8 Skrevet 17. desember 2009 Her ligger det paa 23 grader naa, var 16 i dagtidlig. Ja PLUSS grader altsaa Skal til ski dubai i morgen og der er det rundt 4 grader saa det blir vel det naermeste vi kommer kulden tenker jeg.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 17. desember 2009 #9 Skrevet 17. desember 2009 Er minus 12 her idag. Håper det blir litt mildere utover dagen. Slik at vi kommer oss litt ut. Men syns det er kaldt å dra ut vesle frøkna.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. desember 2009 godt å høre at det er kaldt andre steder i verden også.... hehe:p
Lene~mor til tre Skrevet 17. desember 2009 #11 Skrevet 17. desember 2009 Mius 9,5 grader her nå, med det er fint vær og blå himmel så jeg håper det kommer snø snart. Den lille snøen vi fikk har blitt til is, så det er is over alt ute men ikke noe snø
blond Skrevet 17. desember 2009 #12 Skrevet 17. desember 2009 Herlig med kaldt vær!! Barnehagegutten min er bare inne når det er så kaldt, når det blåser blir det ekstra surt. Jeg håper de har vært ute med barnehagen en liten tur, iallfall. Det kan fort bli tett med mange barn inne mange dager på rad.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. desember 2009 minus 32 grader i nabokommunen, så e ska itj klag....
Agehya Skrevet 17. desember 2009 #14 Skrevet 17. desember 2009 Her er det nå -6 grader, og siden jeg bor ytterst ute på kysten er det beinkaldt her. Er ikke normalt med slike temperaturer her, og jeg håper det snart kommer litt snø. Virker alltid litt lunere da, enn denne frosten vi har nå. Takk og lov for at det ikke blåser i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå