Dozer Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Til min store fortvilelse har Mattel sluttet å produsere barbiehus, og alt min lille frøken ønsker seg til jul er det. Et med tak, gulv og 3 vegger. Jeg vet jeg hadde et sånn et for 15 år siden så de var ihvertfall i produksjon da! Så nå er min bønn til alle kloke DIB-damer....er det noen som har et barbiehus stående som jeg kan kjøpe ??
Tommage♀♂ Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har et, 3 etg med masse utstyr. Er over 20 år gammelt da, men ganske moderne allikevel. Men frøkna ble nettopp 4, så det ville vært dumt å selge det nå som hun kanskje begynner å bruke det...
Dozer Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 jupp, veldig dumt er det! Angrer som en hund på at jeg solgte mitt, men gjort er gjort! Kan ikke skjønne hvorfor de har sluttet å lage dem egentlig!
Dozer Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2009 mulig jeg er stokkdum, men jeg skjønner ikke det ebay greiene jeg! Og å få det hit til juleaften regner jeg med vil være litt vanskelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå