Gå til innhold

Får så vondt av datteren min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 7 år, og skal i år feire julaften sammen med pappaen sin, noe som sikkert blir kjempekoselig. Men her om dagen begynte hun å storgråte, for hun absolutt ikke feire jul sammen med han, men sammen med meg. De skal være sammen med farmora/farfaren og en onkel, så det blir nok stas likevel.

I dag var hun og faren en tur innom her for å hente noe, og da begynte hun å smågråte, og spurte om hun vær så snill kunne være sammen med meg, men faren sa nei, det fikk hun ikke, for det var ikke noe hun bestemte :(:(.

Blir så lei meg når hun vil være sammen med meg, men ikke får lov av sin far.

Hun kommer hjem hit på tirsdag, og på onsdag etter jeg er ferdig på jobb, har jeg tenkt å ordne en egen liten "julaften" for henne, med god mat HUN liker, og åpne pakker å kose oss, søsteren min og ungene hennes, og mamma og hennes samboer kommer også da, og skal kose seg sammen med oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, men du har gjort det beste ut av situasjonen, og laget din egen julefeiring sammen med henne.Hun blir nok nødt å venne seg til delte høytider.Du skal se det går seg til!Som oftest er det bare snakk om min. før barna innfinner seg i den nye settingen.De om stiller seg fort.Du skal bare se hun storkoser seg md pappaen og resten av familien på julaften =)

Skrevet

huff... sånt er kjedelig ja.. men hvorfor kan hun ikke få feire jul med deg om det er det hun vil? julen er jo mest for barna og at de skal ha det fint.. stakkar, synes synd på henne jeg :( hadde det vært min datter, hadde hun fått velge dette selv..

Skrevet

jeg er så enig med lillegullet her... og jeg føler med deg! Her får Lille feire hos meg foreløbig iallefall, og det er vi alle utrolig glad for. Skjønner jo at faren vil kose seg med ungen på julaften, men for enkelte unger så er det vondt på innsiden uten at det synes på utsiden. Håper dere får en fin feiring på forhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...