Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 jeg kommenterte på et bilde på fb, kan jeg slette den og skrive en ny? merker han jeg skrev det til da hvis han ikke har sett den første enda?
Tommage♀♂ Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Du kan slette den ja. Mulig han kan se den på forsiden sin, det vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Om han har huket av for å få epost-melding hver gang noen kommenterer på veggen/bilder etc. så vil han også få melding om det du skriver selv om du har slettet det på Facebook
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 sletta den og skrev en ny jeg, holdt på å bæsja på leggen der gitt..hihi ;-/ satser på at han ikke får til å se det, ihvertfall ikke se hva som sto på den gamle om han får to "notifications". kansje han bare tror at det ble en feil med "notificationen" ;D huffameg..hehe
Magehus Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Hvis han har haket av for mail, vil han jo få mail der begge kommentarene står. Får håpe det ikke var så veldig flaut. Hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå