Lillegutt blir storebror :-) Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har bare funnet boobs sine. De er jo ok, men litt kjedelige. Hvor kjøper dere og hvilke merker er det i såfall? Jeg sliter også med å finne fine Bher. Er så rar fasong på alle ammebhene. Puppene mine blir helt rar. Jeg har nemlig ikke struttepupper lenger, mere myke og litt lange etter hvert ;-)
mamman til to gutter Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Ammebher kjøpte jeg på Lindex, fant et par modeller der jeg likte og holdt meg til dem. Ammetopper kjøpte jeg ikke, hadde en fra HM og den er det verste jeg har ammet i noen gang, det var jo helt umulig å unngå at den ble klissvåt av melk... De fra boob jeg har sett syns jeg stort sett ser veldig rare ut med det stoffstykket som stopper rett under puppene, men jeg har ikke prøvd noen av dem. Det jeg gjorde var at jeg tok på meg en vanlig topp og så hadde jeg en singlet under. Når jeg skulle amme dro jeg singletten ned og toppen opp, da slapp jeg å vise så mye mage og pupp (brukte mye litt vide topper som det var lett å skjule puppen med) og jeg unngå så mye melkesøl som det ble med ammetoppen.
flypapir Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Jeg har forelsket meg i amme singlettene fra HM. Bruker de under alle andre topper, så slipper jeg å blotte hele magen når jeg skal amme. Synes forøvrig at triumph sin amme bh`er er behagelige, men bruker ikke bh når jeg bruker amme singlettene, da jeg synes de holder god nok orden på puppene
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Av klær som heter "ammeklær" har jeg bare kjøpt Boobs (fikk en fra hm men den var helt snål i fasongen). Utenom det har jeg kjøpt klær med sånn utringning eller oppknapping som gjør det mulig å brette den nedenfor puppen. Og så kjøpte jeg en drøss med enkle singleter med spaghettistropper på hm som jeg har under alt mulig slags hverdagstopper sånn at toppen går opp og singleten ned. Mine pupper og også mykere og lengre men en ammebh (anita?) uten polstring og greier har fungert veldig fint. Kan godt være du helt må endre størrelse pga mykt og langt, det måtte i alle fall jeg etter forrige gang, og denne gangen måtte jeg også opp en cup (også etter endt amming). Gå i en skikkelig undertøysbutikk og få hjelp der, og så kan du kjøpe ammebh etterpå når du er helt sikker på riktig størrelse i forhold til forandringene )
meg & to små vampyrer Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Jeg bruker ikke så mange da, men kjøpte et par fra boob sist. Og så ammesingletene i topakninger fra HM er fine å ha under cardigans og sånt. Og rimelige. Det er litt kjedelig, men min erfaring er at man har lyst å gå i vanlig tøy kjapt uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå