Gå til innhold

Sliter litt med vekta nä uke 15 noen som kan dele erfaring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har värt kvalm de förste 12-13 ukene av svangerskapet. men etter kontroll i uke ni har jeg gätt ned fire kg. til 52 kg. fikk noe mot magesyre som legen mente kunne väre ett av problemene med at jeg ikke klarer spise sä mye hver gang jeg spiser. og fikk besked at vist ikke jeg gikk opp nä denne uka sä ville

han vite det og at jeg skulle komme tilbake-

Jeg har värt mye därlig i magen og forklarte med dette til legen at det var derfor jeg sikkert hadde gätt ned. men han ville skjekke ut det med at det kunne väre for mye magesyre som skapte ubehag.

 

Noen som har erfaring med at magesyre kan skape ett slikt problem`?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for vekta. Jeg var ikke kvalm, men manglet matlyst til første 12-13 ukene og var enormt sur i magen (våknet av det på natten flere ganger og slet med å få ned mat). Det førte til at jeg gikk ned 2 kg til 55 kg (jeg er 172 cm høy). Jeg har gått opp ett kg nå og er glad for at matlysten er tilbake. Jeg spiser med en gang jeg merker at jeg er sulten. Babyen får nok den næringen den behøver, men slanke damer må passe på seg selv også. Jeg spiser næringsrikmat og en god del kjøtt. Vekten kommer nok tidsnok, men jeg har også vært litt bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 13 uker på vei og har gått ned 7 kg er 170 lang og veier nå 59kg men for bare håpe ting ordner seg etter vært.. hadde mye syre i magen før men vet ikke om det har noe med det.. jeg bare holder meg unda noen mat varer løk er ikke bra i værtfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...