Patetica fåkksi Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Elsk: -Jeg fikk nettop donasjonsklikken opp til 51.966. -Jeg har saltsild i skapet, jeg fant en matpose med snadder som ble satt et annet sted av min mor da de var her forrige uke. -Jeg har også Djungelvrål. -Jeg gjorde ferdig et fotoalbum i dag. -Butikken ved stranda er herved julestengt og jeg er fri. -Julefest i barnehagen om bare noen dager, jeg elsker slike ting. -Jeg har pannkakor fra Ikea i frysern. -Jeg er en superspanskskriver og jeg tror jeg har klart å skrive Årets Brev som burde bety spikeren i kista for Forferdelig-Dama. Hat: -En skikkelig skikkelig manneforkjølelse som tok meg bakfra fort og uventet, jeg var helt frisk i dag tidlig og nå er jeg halvdød. Verdens vondeste hals, verdens mest rennende nese og verdens såreste øyne. -Skulle trene i dag men det ble det ikke noe av, pga. det jeg nevnte over. -At jeg har saltsild, djungelvrål og pannkakor er definitivt negativt når jeg sitter på ræva og ser på elipsesykkelen gjennom ruta. -Hud som slår sprekker pga. kulda. -Jeg har faen i helvete meg fått en griserynke mellom øyenbryna! Vurderer å feste klesklyper ved siden av øynene for å trekke huden tilbake. -At det som står på hatlista er så mye sterkere enn det som er på elsklista og derfor er jeg sur her jeg sitter med pannkakormage, griserynke, sprukken hud og røde øyne. Og ikke bare det, men jeg hører rykter om at jeg er misunnelig på et visst ekteskap.
prekæs Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Det finnes råd mot sinnarynker. Jeg, som aldri er sinna, kjøpte noe som heter "frowlies" eller noe sånt. Selvklebende plaster som settes på rynka, da helst om natten. Den flates ut etter noen dagers bruk. Fantastisk. Ellers har jeg ikke rynker, siden jeg aldri soler meg.
Patetica fåkksi Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 Det er vel egentlig ikke en rynke, men en slags hudfold á la gris. http://3.bp.blogspot.com/_INWcAdzoJVM/SylGlfl6VII/AAAAAAAAABs/7nG2h_NOoYM/s1600-h/Griserynke.jpg
Anne-B. Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 "Mamma, du har sintstrek." Det sa min elskede datter på 6 år til meg for en stund siden. Det stemte. Jeg er av den mening at det kun understreker budskapet.
prekæs Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Å dæven. I det tilfelle kan botox være ett vel ¨å bra alternativ
Patetica fåkksi Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. desember 2009 For å fylle opp resten av ansiktet så ALT ser hovent og fleskete ut?!? *leiter etter støvsugeren*
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Elsk: jul Hat: Eksamen, forøvrig, skolen mein er så inn helvetes forpult snille at de setter datoen for innlevering av hjemmeksamen i begynnelsen på januar. "Så har dere hele julen til å jobbe *stort glis*" Mhm, jævla fint.
Gjest cunning stunts Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Jeg synes grisen hadde vært langt mindre søt uten rynkefolden, jeg. Forøvrig kan jeg anbefale å bli fet.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 16. desember 2009 #9 Skrevet 16. desember 2009 fet? Man blir ikke fet, man blir feit.
Gjest cunning stunts Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 Fet er en pen fedme. Feit velter ut over alle grenser og skjuler ikke en eneste rynke, det bare skaper valker av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå