Gå til innhold

Dere bulimikere, hvor effektiv er det egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener, hvor fort begynner man og gå ned i vekt? Og hvor fort raser vekta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man ødelegger tennene og kroppen sin. Og man kan dø av det. Slike som deg provoserer meg mer enn jeg kan sette ord på!

Skrevet

Driiiit i å skriv sånne tulleinnlegg a. Dette er et gravidforum, og folk som er gravide prøver å komme seg ut av sånne problemer, ikke få det. Go home

Skrevet

Noen som kan svare meg på det? Eller er det bare wannabe-bulimikere her?

HI

Skrevet

Var det det jeg spurte om? Nei.

Skrevet

Det finnes andre sider på nettet der du kan få vite akkurat det du trenger å vite for å ta livet av deg. Ekte bulemikere vet det...

Skrevet

hei hei!

hvis det er effektivitet du er ute etter, vil jeg heller anbefale anoreksi. brukte mesteparten av ungdomstiden min på dette, så regner med å kunne uttale meg med en viss tyngde (no pun intended).

var overvektig som barn, ble mobbet gjennom hele grunnskolen, vokste opp i et hjem med vold og sinnslidelser, så det er lett å sosiologisere seg frem til at det gikk som det måtte gå. men for å komme til poenget, da jeg var 19 veide jeg i underkant av 38kg. frøs hele tiden, besvimte på skolen jevnlig, søvnproblemer pga hjertet slo uregelmessig, mensen forsvant i flere år, håret falt av i store dotter, jeg mistet alle vennene mine... joda, effektivt som bare faen.

er det noe mer du lurer på, er det bare å spørre.

Skrevet

er det meg du snakker til?

aner du ikke ironien i innlegget mitt, er det nok heller du som bør vokse opp litt.

Skrevet

Nei, men det var det jeg valgte å svare. Jeg forakter slike som deg.

Skrevet

Tror 21.37 sikter til HI. Ironien i svaret ditt var tydelig, og det var et godt svar.

Skrevet

Skam deg. Du er en av de menneskene i verden som har mulighet til å spise seg mett hver dag. Du fortjener det ikke, bortskjemte, tankeløse menneske. Bygg opp karakteren din nok til å gjennomføre en skikkelig slankekur, og kutt ut slik fjortistøv!

Skrevet

Takk for svar :) Jeg er klar over farene ved bulimi og anoreksia.

Det jeg tenkte på var, hvor lang tid tok det fra overvektig til TYNN ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...