Monajenten Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Datteren min har hatt bursdagsbesøk med 15 jenter i dag (puh!) og hun fikk så enormt mange store og fine gaver. Er helt sjokkert jeg! I tillegg fikk hun en 200-lapp av en fra barnehagen, men de er bestevenninner og hun har verdens herligste foreldre som er veldig glad i datteren min da:-) Jeg syns likevel det var alt for mye!
erteposen + 4 Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 VI har snakket om det i bhg. og skole, og alle ble enig om at en ikke burde gå over 100-lappen. Jeg ligger vel på 80-100 kr, av og til mindre og mer til bestisen. Vi handlet på salg en gang og fikk så mye for pengene at det bare ble pinlig. Måtte fortelle det til mammaen til slutt:)
Monajenten Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 Hehe ja sant? Det blir nesten pinlig;-) Hun var selv i 5-årsdag på mandag, og da kjøpte jeg en sparebøsse som lignet på en liten kakeboks, med herlige illustrasjoner. Det var hengelås på den, og så var det et krus oppi med lik illustrasjon. Utrolig herlig gave. Det kostet 79,- på Tilbords. Tenkte liksom ikke at jeg burde ha kjøpt noe mer i tillegg.
camilla^ Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 rundt her vi bor så er det 70kr om man gir penger. Vi har 4 barn i alder 4-12 år, og alle får det samme. Det varierer litt, men 70kr er det som er jengangeren. Så det ligger på under 100kr når vi kjøper. Har ikke råd til å gi for 200kr for alle bursdagene, det syns jeg blir alt for mye. Er ganske mange bursdager ungene er i, i løpet av ett år.
La Perla Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Vi gir for ca. en hundrings, pluss-minus. Kanskje de som ga gaver til din jente hadde kommet over noen kjempegode tilbud?
Monajenten Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #7 Skrevet 17. desember 2009 Ja det håper jeg i grunnen. Jeg har heller ikke råd til å bruke 150-200,- i hver bursdag.
*Rutletutt* Skrevet 17. desember 2009 #9 Skrevet 17. desember 2009 Når gutten min har vært i besøk til andre unger i bhg, har jeg kjøpt for mellom 120-170 kr vanligvis, kommer litt an på hve jeg finner ift hva de ønsker seg. Syns det er greit at alle ligger på ca samme linje...ellers kan det fort bli litt "pinlig". Ser ut som om det er linjen de andre har lagt seg på i bhg vår i hvertfall:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå