nick_317069 Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 hei da har jeg vært på ultralyd og hodet er helt nede i bekkenet og jeg er enten uke 33+1 eller 34+1 og han ligger godt nede i bekkenet mitt alledere,jordmor klarte nesten ikke kjenne hvor hodet var fordi han hadde skrudd seg så langt ned,så nå skal jeg prøve å komme meg helskinna over nyttår før fødsel.livmortappen enner civerik som de sier var på 1,8 cm (18 mm) så jeg har fått ny time til sjekk 30 desember,men hvis jeg klarer å holde han inne i 3 uker til så er de fornøyd der inne de målte han til 2571g allerede,så de var litt i stuss og vil følge meg opp skikkelig.så jeg har fått forbud mot stressende ting og ingen husarbeid.har så masse kynnere så vi tar en dag av gangen men vil gjerne feire julaften og nyttårsaftern med mine 3 andre barn
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Cervics på 18 mm er jo ikke sååå langt, men igjen så kan en jo gå sånn lenge mot slutten, dog en gjerne vil ha den over 32 mm før uke 34. 1 uke til så er du jo kommet over den værste kneika i forhold til å føde prematur baby, og det er jo bra ;o) 2571 nå kan jo tyde på at du er lenger enn de tror eller at lille mini blir stor. Ta det med ro og kos deg du nå da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå