Vimsaaa Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Hva ønsker dere dere til jul av mann og barn?
Emma&Adrian Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Av Adrian: at han skal slutte å rote sånn Av Emma: noe gøy hun har laget på skolen Av mannen: symaskin,og det har jeg fått hehe. Fikk velge den ut selv. Og bølgetang ønsker jeg meg og,men vet ikke om han har fått det med seg
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Årskort på treningssenteret. Undertøy, spill til Nintendo Wii og DS,, treningsklær, parfyme... At mulig egentlig.. Ungene mine er 15 mnd og 2,5 år så ønkser meg ikke noe av de egentlig.. hehe..
CMH Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Søvn! Samboern og jeg kjøper ikke gaver til hverandre i år, men skal fikse en kurv med masse stuff til han på julaften fra jenta vår Vi skal heller kjøpe noe vi har lyst på i Januar..
hippopotamus! Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Gavekort på steen og strøm så jeg kan handle klær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå