Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i jula da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk fri i jula jeg, fikk vite det idag. Hurra! Skal kose oss masse med filmer, snop og god mat. Snuppa's første jul :o) På julaften skal vi være hjemme med mine foreldre, de gleder seg veldig å se barnebarnet sitt igjen. Nyttårsaften skal vi være hos oss selv. Bor i 5 etg, så god utsikt herfra hvertfall. Gleder meg masse til å være sammen med jenta min hele dagen, jobber fullt til vanlig så..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal slappe av mest mulig ;)

Og spise god mat hehehe.Julaften hos svigermor,1 juledag hos sviger mor. Andre juledag skal jeg og mannen ut med ett vennepar satser vi på.

Forresten,veldig fint navn du har valgt til jenta di! Jeg er tante til ei som heter Christel,hadde det ikke vært for at hun heter det så hadde jeg gitt Emma det navnet :)

Skrevet

Har fri jeg også, med unntak av den 28. Skal på familiebesøk og kose oss med ungene..Samboer har ikke fri, men selvsagt på helleigdagene

Skrevet

Takk Nissemor :o) Det var faktisk det eneste navnet vi ble enige om da vi skulle velge navn. Hehe

Skrevet

Her blir det noen familiesammenkomster, ellers håper jeg på en skikkelig hvit jul (og det ligger det ann til her), slik at vi kan ut å ake/gå på ski og skøyter hver dag... (Er nok av den litt rastløse typen - blir grinete og får vondt i hodet av laaange innedager. Skulle egentlig ønske at jeg kunne synes det var ok å bare kose seg inne en hel dag...) Jaja - gleder meg veldig til jul! Gleder meg til sene innekvelder etter aktive dager - men ikke stressete - ute i frisk luft og med familien.

Skrevet

Jeg har fri resten av året og litt til, hehe :oD Men jula skal nytes, for vanligvis har jeg det dødstravelt på den tiden på jobb... Ikke de kjempestore planene da, men til lørdag skal vi på tradisjonelt siste-helg-før-jul lammelårsmiddag, søndag bursdagskaffe hos svigermor, pynte juletre både i stua og på eldstes soverom (alt man sier ja til i svake øyeblikk) lillejulaften og til svoger m/familie på julaften (hele svigerfamilien). 1. dag (fortsatt svigerfamilien) på middag til svigermor. Mamma er bortreist i jula, så ingen planlagte besøk dit i alle fall. Nyttår skal vi feire med et vennepar enten her hjemme (hos dem) eller på en tilgjengelig hytte (forhåpentligvis hytte, så slipper vi å dra hjem) - da regner jeg med vi kan bli noen dager (i alle fall hvis det blir "vår" hytte). Gleder meg ekstra til nyttår i år - deilig å feire med noen som har barn som er nesten akkurat like gamle som våre og dermed samme behov for rutiner :o)

Skrevet

Vi har fri hele jula, så den skal nytes :) Først blir det julaften med min familie. 1. juledag har vi julelunsj med svigermor på hytta, og blir der til dagen etter. Skal ut en tur, ellers blir det nok familieselskap hos diverse besteforeldre, møte venner, kose oss med film og godis, og prøving av nye ski :)

Skrevet

Vi skal bort julaften og første juledag til mine foreldre. 3 juledag reiser vi på fjellet med mine foreldre og blir der til lille nyttårsaften.Småen får ski til jul så gleder oss veldig til han skal få prøve de..

Så en liten fest her på nyttårsaften med gode venner!:-)

Skrevet

juleaften hos svoger/svigerinne - deretter til fjells med masse skigåing/kjøring og primitivt, men behagelig hytteliv

Skrevet

Jobber hele jula, men kun dagen bortsett fra 3.juledag.. Skal kose oss med kaker og juletrepynting på lille julaften..

Julaften skal vi til mamma og pappa, det gleder vi oss veldig til =)

1.juledag skal vi på middag hos svigers, noe vi også gleder oss veldig til =)

2.juledag skal vi på middag hos mamma og pappa, sammen med min bror/svigerinne/nevø =)

Skrevet

Feire jul med verdens beste denne helgen. Før hun reiser til far + familie til 3. dag jul. Jeg har fri fri fri hele romjulen og verdens deiligste og jeg skal feire jul alene på en hytte med skiløyper og afterski i umiddelbar nærhet. Julekvelden blir dingelingeling og tre flasker rødvin. Dagen derpå blir det selvfølgelig sol og 1. dag jul på skitur til en onkel på julemiddag. Resten av julen skal tilbringes med familie på begge sider. Vi ringer deffinitivt julen inn med et hektisk juleprogram, bortsett fra 3 late deilige dager... Nevnte jeg at jeg har fri hele romjulen?

Skrevet

tassens 1.jul, kose oss med familie og venner

spise masse god mat og vente på nissen

Skrevet

Vi skal, tradisjonen tro, feire jul på hytta oppe på fjellet- garantert hvit jul, skiturer og aking- to uker med baaare kos=)

Skrevet

Har siste arbeidsdag imorgen så da begynner jula for vår del : )

fredag skal mannen og jeg til byen uten unger for å handle julegaver å spise lunch : )

Lørdag tenkte vi å dra på en gård litt oppi veien å hugge vårt eget juletre.der har de ordan til med grillbål i skogen, grøt på låven , kjøring med helt og litt til. Så det blir kos.

Søndag er det bursdag for 2 nevøer og så er det ingen planer før julaften!

Da skal vi til søsteren min og hennes mann og lille gutt på 1 år.

Dit komme også hennes svigermor og mine foreldre : )

Nyttårsaften skal vi sammen med eldsteguttens bestekamerat og foreldrene hans : )

Ellers i jula skal vi slappe av, se filmer, spise god mat, løpe meg noen skikkelig turer ute i vinterkulda og bare kooooose oss : ) Gleder meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...