Gå til innhold

Hva kjøper dere til mannen deres til jul?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt et ps3 spill...som han kan bytte hvis han ikke liker det. Kom ikke på noe annet!! Får heller ta han med på klesshopping ellerno i januar.

Skrevet

Min får fotballtur til England, gleder meg så masse til å gi ha den, hihi

Skrevet

Han får vekkerklokke,ps3 spill og litt klær :)

Skrevet

Samboeren min skal få en bunke julehefter.

Det fant han dessverre ut i dag for han hadde plukket seg ut flere i butikken, og da måtte jeg si han ikke kunne kjøpe det :(

Han skal også få ny Statoil kopp (gratis kaffi der ett år), og nøkkelring med bilde av guttungen inni (Elkjøp.no).

Skrevet

vi skulle egentlig ikke kjøpe gaver i år og heller kjøpe en tv i jan. Men jeg klarte ikke å dy meg og kjøpte en ps3, gleder meg masse til han skal åpne den ja! :))

Skrevet

vi skulle egentlig ikke kjøpe gaver i år og heller kjøpe en tv i jan. Men jeg klarte ikke å dy meg og kjøpte en ps3, gleder meg masse til han skal åpne den ja! :))

Skrevet

en ps3-spill, en flaske cognac og liverpool-crocs :)

Skrevet

Vi har kjøpt tv og ps3 til hverandre og kommer ikke til å kjøpe noe til å legge under treet.

Skrevet

kjøper en spesiell hodepute han ønsker seg, og klær jeg vet han trenger.

Skrevet

Xbox:-)

Og noen spill og en ekstra kontroll fra barna og marsvinene:-P

Skrevet

Spaopphold til Budapest for henne og en venninne. Av arvingen får hun pysjamas og noe hun har laget selv fra barnehagen som ikke mor får vite. Hemmeeelig:-)

Skrevet

Fra meg får han jakke, noe han trenger. Fra barna får han ett par reinsdyrtøfler, eller en tøffel fra hver. Sammen med en anne ting, junior har kjøpt legotraktor(har vel tenkt til og ha den selv tror jeg, kunne jo få låne den av pappa ver begrunnelsen) Fra mini får han en samekniv noe han har ønsker seg lenge.

Skrevet

pokersett og gavekort på frihelg;-) Med hjemmebakt pizza og øl til han og kompisene:-)

Parfyme fra meg og pondusbok fra jenta:-)

Skrevet

Har kjøpt ytterjakke, en burton t-skjorte, to quiksilver skjorter og sko:)

Blir nok et ps2 spill og, som han har ønsket seg.

Skrevet

bukse, tynn ull genser, belte, 2 boxere med text,cognack, jæger og nøtte sjokolade kuler husker ikke hva de het..

Skrevet

Her blir det ny laptop til min kjære under treet i år. :-)

Skrevet

ps3 med fifa 10(?) :) tror han kommer til å hoppe i taket av glede!

Skrevet

Han vil ikke ha noe, men han får ihvertfall Knausgårds Min kamp 1.

Skrevet

Ullundertøy har jeg kjøpt,

og skal finne på en ting til..hmm...blir vel no klær tror jeg, mulig jeg og lillemor tar en bytur senere idag og ser hva vi finner.

Skrevet

Har kjøpt han et tykt hefte om onkel Skrue (altså - Andeby) og tre mindre hefter av historier laget av Barks og Don Rosa. Tror han blir ganske glad =)

Skrevet

vi gir hverandre nintendo wii i år, så får han ett spill til det av mini

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...