Gå til innhold

shoxmann. Fake, eller ekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaringer med å bestille derfra? Fikk mine 1 par i går, og de er litt stive enda. Mye mulig at det er fordi de er helt nye... men syns nå det er litt muffins med 1/3 av prisen også skal de være ekte liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er ekte..har du lest inne på siden der??

Skrevet

nei, jeg har ikke lest så mye. Jeg har sammenliknet de med nike sko jeg har fra før kjøpt i norske butikker og inni de står det made in Vietnam, og made in Bangladesh, på skoene fra shoxman står det vietnam....

de er litt stivere enn tidligere shox jeg har hatt, og ser litt mer "plastik" ut

Skrevet

Mulig jeg ikke er så god på å lete, men hvor på sidene står det at de er ekte? Og hvorfor i all verden kan de selge skoene til 550 kr da de koster nærmere 2000 til vanlig?

Skrevet

akkurat dette jeg lurer på også. Og alle de forskjellige modellene... Mulig det finnes da, men jeg har aldri sett så mange forskjellige hverken på ebay, eller nikestore...

Derfor jeg bestilte meg et par også, for å se om de var noe tess. Esken var orange og lik de vanlige nike eskene... men.... er usikker her assa

Skrevet

Har en venninne som har betilt derifra som er kjempefornøyd. Har også en venninne som har både ekte og fake sko (type 100 kr i Tyrkia sko), hun hverken ser eller kjenner forskjell på de. Så tror ikke det er noe galt med kvaliteten selv om de evt er fake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...