Gå til innhold

Muslimer i sitt ess...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, alle muslimer er jo selvsagt sånn.

Brødhue.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er de!! Jævla svartinger! Bor mellom to asylmottak! Faens svartskaller!!! Send dritten hjem!

Skrevet

Det er latterlig å lese hva dere som holder dere oppdatert gjennom fjernsyn og aviser skriver.

Les et par bøker, så virker dere kanskje litt mer oppegående og opplyst. Før det, er dere desverre bare til å le av...

Skrevet

Enig med deg O-: Julepatetisk :-O. men tror at 23:39 umulig kan være så dum at vedkommende tror på det. Blir som å si at alle norske mødre driiter i barna sine, bare jobber, leverer barna i barnehagen selv om de har fri, at norske barn er sympatiløse jævler som mobber alt og alle! Men men...

jeg tror heller på det siste enn at alle muslimer er sånn som anonym 23:39 beskriver de...

Skrevet

Jada, for alt det nyhetene kommer med er bare piss. Ha haha. Tullinger.

Skrevet

Jeg er 35 år med asiatisk opprinnelse, bodd i norge i 10 år og min Gud er Allah.

Jeg er Muslim.

Jeg kom til Europa første gang som tenåring.. har gått på universitet i England og sitter med en bachleor i healt administration.. Jeg møtte min mann i England, han var etnisk asiat men født i et så flott og trygt land som Norge.

Vi giftet oss, uten at noen tvang oss.. Vi var forelsket, vår bryllupsnatt var fantastisk romantisk.

Jeg er ikke omskjert. Min far var ( han har desverre gått bort nå ) ekstremt stolt over alle sine døtre, og utrykkte dette til stadighet.

Jeg hadde en god og trygg barndom med mamma og pappa og mine 3 søstre.

Jeg faster, jeg ber bønn når jeg trenger det og jeg takker Allah for mine barn og mitt liv jeg har blitt velsignet med.

I Norge bærer jeg ikke hijab, men i moskee og i mitt hjemland dekker jeg til meg selv utenfor hjemmet mitt ut av respekt.

Mitt navn er vannskelig å uttale så jeg pleier å be folk kalle meg for Bibbi på jobben, det høres nesten likt ut og er lettere for kollegaer å si.

Jeg feirer ikke jul, men godtar at julepynten henges opp på kontoret.. DETTE gjør jeg også ut av respekt og kulturell forståelse.

Mine barn går i kirken i jula for å lære om kristendom, dette ber jeg dem om å respektere fordi vi bor i et land der kristendom er religion.

Jeg respekterer min mann, og min mann han respekterer meg.. han har ALDRI, engang hevet stemmen sin over min når jeg snakker.. og jeg viser den samme respekten til han.

Og jeg kan forsikre dere om, alle dere som tenker at muslimer er dyr..

jeg godtar hverken steining, omskjæring av kvinner eller noen form for undertrykkelse av kvinnen.

Jeg ble like lei meg i hjertet over å se denne mannens siste time som det dere ble.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...