Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg vurderer Oslo city og majorstueklinikken. Har noen erfaring med disse to? Jeg lurer på hvor mange bilder og hvor mye film du fikk og om ultralydslegen var "hyggelig" og tok seg tid til deg. Jeg vil gjerne se lillemann!
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Var på Oslo City i helga! Jeg var veldig fornøyd. Legen spurte hva vi ville ha ut av timen. Vanlig at de bruker en halv time. Da så han først i 2d, deretter 3d. Var en flink og artig lege:) Fikk med oss et ark med 4 bilder på, og en cd med noen filmer på Absolutt verdt pengene! Han så også kjønn. Jeg var 15+2 i helga:)
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Jeg var på Familieklinikken på Majorstua. Veldig fornøyd! Hyggelig og flink svensk dame som gjorde ultralyden (både 2d og 3d). Jeg var 13 uker. Kostet 1200kr. Fikk bilder og cd med bilder og video.
humlebia Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 majorstuaklinikken;) Var der her om dagen og jeg fikk kjempefine bilder, både svart hvit, sånn orange som er normale, og litt film avog bilder på CD av hun i magen;) Fantastisk herlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå