Gå til innhold

Har fått modningsakupunktur i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg kjenner det virker! Har kynnere hele tiden, og merker at han presser seg ned i bekkenet:) Jeg har fremdeles 18 dager igjen til termin, og regner jo ikke med at han kommer nå, men det er deilig å kjenne at kroppen jobber seg mot fødsel likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg og!

Men eg har termin i dag, så håper jo på fødsel innan kort tid! Kjenner at det jobbes, men det har det egentlig gjort lenge.

Skrevet

heia.

Hvor er dere å får modningsakupunktur?? Siden mannen min jobber 4 uker på og av til sjøss, er jeg SÅ gira på at babyen skal komme til terminen. går jeg over ( slik jeg har gjort med de 2 første) må han jo reise ut rett etter fødselen :(

nevnte det så vidt for JM i dag - for de gjør det jo på føden, men ho va ikje akkurat overgira. ho sa vi fekk snakk om det på neste kontroll - da er jeg 39+1. kunne tenkt meg å startet med det med en gang mannen min kom hjem.

Skrevet

eg fekk det på føden... JM mi bestilte time. men eg e på termin i dag, så har ikkje vore snakk om før... litt irriterande, sidan eg føle at det virkar...

Skrevet

Jeg får akupunkturen hos jordmoren min, men jeg vet at private akupunktursentre også driver med mordningsakupunktur for gravide. Søk på akupunktur på ditt hjemsted hos gule sider eller noe.

Skrevet

eg fekk beskjed om at eg kunne komme inn att på fredag om ingenting har skjedd.

Veit at til neste gang skal eg starte med aku. før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...