Gjest Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Har en helt sykt luktesans for tiden, har kommet og gått men nå i de siste dagene har det vært der hele tiden. Nesten så nesa svir konstant, er dette egentlig normalt? Noen ganger får jeg ikke sove for jeg kjenner nattbordet lukter skikkelig treverk, er i ubehandlet tre og synes det lukter skikkelig tre til tider, hehe^^ Høres kanskje sykt ut men er plagsomt til tider så lurte på om det var noen andre her med bedre luktesans? Er forresten 28 uker i dag :-)
2høstjenter og 1sommergutt Skrevet 17. desember 2009 #2 Skrevet 17. desember 2009 Jepp, samme her, bedre luktesans enn vanlig! Hadde det i de forrige svangerskapene også!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 17. desember 2009 #3 Skrevet 17. desember 2009 Det hadde jeg forrige svangerskap. Begynte når jeg var ca 7 uke på vei og hadde det gjennom hele svangerskapet. Husker min mann ble jaget fra soverommet etter at han hadde dusjet for det luktet så jævlig av den shampoen han brukte... ennå jeg egentlig elsket den lukte. Klarer ikke den sjampoen ennå jeg Klarte heller ikke fylle bensin eller lage mat, ble så vanvittig kvalm av det!
Nickey Mouse Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 Sov på sofaen i går kveld. Hadde begynt å sniffe en stund før jeg våknet med et "pizza?". Mannen lagde seg litt pizza nemlig. Han lo godt da! Jeg sniffer og lukter. Bikkja ha løpetid nå, nærmest uutholdelig. Beskylder både den ene og den andre for å ha prompa! Syntes jeg kjenner ugne lukter hele tiden, og bli småkvalm av det.
Gjest Skrevet 17. desember 2009 #5 Skrevet 17. desember 2009 Da er jeg hvertfall ikke alene da, hehe^^ Er ganske så plagsomt til tider. Blir nesten i dårlig humør av å kjenne parfyme lukten til mamma, hehe^^ Hun skjønner ikke noe stakkar :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå