Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg vurderer Oslo city og majorstueklinikken. Har noen erfaring med disse to? Jeg lurer på hvor mange bilder og hvor mye film du fikk og om ultralydslegen var "hyggelig" og tok seg tid til deg. Jeg vil gjerne se lillemann!
Guttemamma x 3 Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Vi var på http://www.familie-klinikken.no/site/index.php/www/Ultralyd Møtte en veldig trivelig jordmor som tok seg god tid. Dessverre var ikke lillegullet i magen så samarbeidsvillig så vi brukte en halvtime på å få ham til å snu seg, men da fikk vi 3-4 bilder og 25 videosnutter av ham. En veldig koselig opplevelse.
Gullimagen (og en på fanget) Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 Takk for svar! Skal sjekke ut familieklinikken også
Guttemamma x 3 Skrevet 17. desember 2009 #4 Skrevet 17. desember 2009 En ting til. Hun brukte ca 1 time på ultralyden, så hvis babyen hadde vært mer samarbeidsvillig så hadde vi nok fått enda flere flotte bilder/filmsnutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå