Miss Dynamite Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 egentlig bare enten eller..hehe har 3 gaver til gubben. jeg bestilte en tlf til meg selv, fordi jeg kunne ikke kjøpe den i butikken,fordi den var låst til feil abb. greit nok. men gubben har sååå lyst på den tlf. og snakker hele tiden om å kjøpe den da..han har riktig abb- til tlf i butikken jeg sier om og om igjen. at vent til etter jul men neivel. det vil han ikke. jeg kjøpte nemlig den tlf til han idag!! (selv om det brenner i fingrene,siden jeg venter på min)hehe.. vi har endelig kommet inn i en god periode, etter mye stres, og jeg kan nesten ikke VENTE med å se ansiktet hans når han åpner den gaven..... er det VELDIG dumt å gi den ikveld, når vi ENDELIG, etter lang tid, skal ha en romantisk kveld sammen? spurte han om hva han syns om å få 1 gave før jul,og resten på dagen. joda det var helt greiy (fordi jeg har allerede fått en førjulsgave fra han) jeg har sååååå lyst:D:D: hehehe
Rampongi Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Kjør på, han blir sikkert kjempeglad!
Miss Dynamite Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2009 åh så godt å se noen er enige med meg!!! :D hehe... han har bare fått 1 dyr gave, tidligere, altså, det er meninga bak, som gjør at jeg gleder meg sååå til blikket, og sjokket.. hehe, når jeg kjøpte den, ville jeg bare ta den selv, men det går ikke uansett. tålmodighet er en dyd!!! hmm.. da skal jeg forte meg å pakke den inn, og gi den nå ikveld :D har skrevet et litt søtt kort også. hihi blir en liten julefeiring idag også. thihi.. jeg fikk herlige parfymer av han,for han klarte ikke vente.Hehe.. det er noe med det altså! men, det hadde vært dritt hvis han kjøpte en selv,før jul. han har slike tendenser. og han sitter jo ikke akkurat gaveløs på julaften!!
Miss Dynamite Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. desember 2009 hehe det håper jeg også!!! jeg har en sterk følelse av den ene kommentaren: nei kjære du kan ikke kjøpe såå mye, og dyrt til meg.. og så blir han stille og helt rød i ansiktet...hihihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå