nordlyset Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Er førstegangs fødende.Å det er mye jeg føler at man skal tåle når man er gravid. Ja det er slik at vi mange er sliten nå for tiden og går og håper at den lille skal melde sin ankomst. Men en ting skal nu være sikkert å det e nu når man setter seg ned og kjenner di herlige bevegelsene til den lille som er i magen.Ungen har ikke store plassen å bevege seg på nu.Men bare å kjenne at han smyger seg litt rundt og når han har hikke. Nå har mitt barn festet seg så kjenner det veldig godt når han hikker nede i bekkenet. Å det når samboeren min legger hodet inn mot magen og tørker en tåre hver gang han hører hjertelyden tel barnet. Gleder meg så utrolig masse tel jeg skal få treffe den lille gutten vår etter hvert. Får se om det blir på denne siden eller på andre siden av året. :0)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Dette var et veldig koselig innlegg:) Gled dere til å bli foreldre for første gang. Det er helt fantastisk. Selvfølgelig er det like fantastisk å få nr2 og sikkert nr3 også, men når man venter den første, vet man ikke hvilke overveldene lykkelige følelser man har i vente. Kjærligheten til våre egne barn er så sterk. De sier at alle mødre får verdens vakreste barn, og det har jeg selv opplevd to ganger og skal snart oppleve det igjen. Vi er heldige. God jul og lykke til:)
nordlyset Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 Ja det er jo greit å ha litt slike koselige innlegg åsså for oss mødre som går her og ruger. For mange av oss er jo som sagt sliten og når man tenker og kjenner den lille så varmer det så veldig. Å det spiller ikke noen rolle om man er førstegangsfødende el flergangs. Det er like stort :0) :0) God jul til dere åsså :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå