Gå til innhold

SLIMPROPPEN!!! Dere som har sett den gå...(sorry detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har begynt å gå...tror jeg....det vil si, det var en klump med slim imorges, så kom det litt igjen nå. Seigt og blankt/gult.

Hvor lenge kan den holde på å gå sånn sakte med sikkert?

Vet at fødselen kan være langt unna altså...

Har noen andre opplevd at litt har gått på morgenen, for så å måtte vente helt til kvelden med at litt mer går!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slimproppen min kom bare 1 gang og da fødte jeg noen timer senere .2 og 3 gang så jeg ikke noe til slimproppen ,vannet gikk og jeg fødte 7 timer senere,merka ingenting plutselig fikk jeg rier ganske kjappe og.

Men ring og spør ,så du slipper å være urolig ,hvis du er det da?

Lykke til :-)

Skrevet

Slimproppen min kom i ett stykke som en propp 1 uke før termin så jeg vet ikke. (Ble sett i gang på overtid) Men tror at når den kommer slik så kommer den over lengre tid.

Skrevet

Er ikke nervøs altså! Bare veeeeldig fldeklar :)

Skrevet

Jeg har to svangerskap bak meg og slimproppen gikk rundt 2 uker før riene kom. Slimproppen gikk i flere omganger. Da den gikk siste gang var den slik som du beskriver den, bare med litt "blodstriper". Du har nok ikke noe særlig mer enn et par uker igjen av svangerskapet vil jeg tro:) Lykke til:)

Skrevet

Æsj, 2 uker...?! Jaja, de kommer vel når de er klare!!

Skrevet

Ja, den slimproppen, ja...jeg trodde den drev og "gikk" i små doser jeg, fram mot fødselen. Men innså jeg tok feil da det midt i ei ri på sykehuset kom en HUGEMOTHERFUCKING kladd sigende. Den chunken der måtte jeg titte grundig på. Snakk om klyse.

Skrevet

Hahaha!!! :) Ja, da vet man hva man har å glede seg til...

Skrevet

Når min gikk 12 dager over tiden, gikk vannet ca et halv døgn etter.

Skrevet

Mitt første tegn på fødsel var slimproppen. Var på do og tissa (bare for å gi deg alle detaljer... hehe...) og da jeg skulle tørke meg fikk jeg store klumper, med slim med små blodspor på papiret, tørket og tørket i all evighet....

Kjente murring i mage og korsrygg ganske kort tid etterpå, en liten halvtime tenker jeg, og fire timer etter første "murring" var sønnen min født:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...