Gå til innhold

Soppinfeksjon ved fødsel? Trøske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd dette, at de har hatt en soppinfeksjon ved fødselen? Jeg holder på med min tredje behandling nå og termin nærmer seg. Det har ikke gått ordentlig bort de andre behandlingene, så jeg har ikke noen tro på det nå heller. Men hva skjer når man føder med soppinfeksjon? Får babyen alltid trøske da? Og det overføres til puppen? Er ikke det veldig vondt? Er det enkelt å behandle isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sopp ved fødsel og babyen fikk trøske og jeg sopp på puppene. Ver obs tidleg, det var legen som oppdaga det ved 6 ukes kontroll. Da hadde babyen vore uroleg i 6 uker, da vi fikk behandling fikk jeg en ny roleg baby. Canesten til å smøre på puppene og (husker ikke va det heiter) til babyen. Puppene verker og stråler i dei på en måte.

Skrevet

Uff, så kjipt da. Da får jeg være obs på det. Akkurat som ikke den ammestarten er trøblete nok fra før. Vet du el noen andre om det alltid blir sånn når man har sopp ved fødsel? HI

Skrevet

En anen ting man skal være obs på er at huden blir ikke like elastisk, men mer lett å rive sund, derfor lettere å revne :/ Ville bare nevne det - kansje spørre legen om råd??

Skrevet

Jepp, vesla fikk trøske. Legen fortalte det var p.g.a. sopp, men jeg hadde ikke merket noe.

Babyen min var ikke plaget av det, ei heller jeg. Revnet ikke ved fødsel heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...