Gjest Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Jeg lengter etter å kjenne smerte!! Er sååå klar for at denne fødselen skal starte nå.. 4 dager til termin:) Har innsett at det er bare å smøre seg med tålmodighet, men det er vanskelig å tenke på annet enn den lille i magen nå! Hvordan står det til med dere andre som har få dager igjen til termin? Er det noe action?
12/12---) lykke! *høggravid* Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Er såååååååå einig!!! Har termin i dag og har vore på modningsaku. så håper det skjer noko snart. Lyst å kjenne smerte no... hehe fekk ein liten oppvåkning på kva som er i vente på sjukehuset i dag; ei som fødte vegg i vegg med meg... ho hylte/skreik/vrælte sånn at jordmora mi kom innatt og beklaga at eg høyrte dette og satte på ein radio...! jaja er vel ingen vei utanom...
22.12.2009 Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Så er vi to, er mega klar for å føde, termin den 22. så jeg vil bare ikke gå over!!! Er desperat, vil ha han ut nåååååå!!! Kjenner at det trykker og rører seg men jeg vil ha mere en det!
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Hehe..skjønner vi er flere som lengter ja Det er ikke ofte man ønsker seg smerte, så desperasjonen er vel meget nær! Jeg har også vært på akupunktur, både i går og i dag! Kjenner ingen andre tegn enn de jeg tidligere har følt, så får vel bare håpe de kommer hardt og brutalt på Føler jeg hadde sterkere og flere tegn for 2-3 uker siden, så syns det går feil vei...hehe.. Dere får ha lykke til, så håper jeg snart å få lese fødselshistoriene deres
veslespire Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 4 dager igjen her også- og er så enig så enig!!!
hønny-bunny Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 bare 2 dager hvis jeg har flaks,men jeg gruer meg litt om dagen.Men så er det over før mann får snudd seg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå