Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. desember 2009 #1 Skrevet 16. desember 2009 Her var den på hele tiden når samboeren kom hjem fra jobb. Allikevel om han skulle holde på med pc-en så skulle tv-en stå på. Men nå har vi blitt vant til å slå av tv-en når vi ikke skal se noe. Blir så lei av det bråket hele tiden. Hva gjør dere?
lille sprelle Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Her er tv-en aldri på når snuppa er våken (ikke nazi på det, men det faller seg ikke naturlig). Hun er lite interessert og vi har ikke tenkt til å presse henne til å se tv (20 mnd) På kvelden ser vi gjerne litt på tv når hun har lagt seg.
*Lissi* Skrevet 16. desember 2009 #3 Skrevet 16. desember 2009 Står nok på altfor mye! Setter den på om morgenen når jeg har fri, og da blir den ofte stående på. Eller så setter jeg på musikk. Prøver å ha den av om ettermiddagen, men når vi slår den på om kvelden blir den oftest stående på... Når vi er på ferie derimot ser vi nesten aldri på tv, ikke savner vi det heller...
erteposen + 4 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 Det er ikke lenge siden vi fikk tv, men jeg er helt allergisk mot at tvér står på. Det går jo an å bruke den som radio, men som bakgrunnstøy er det helt pyton. Radio/musikk kan stå på, men ikke tv. Den tar så utrolig masse oppmerskomhet.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Når vi husker det, så skrur vi på til Jul i Svingen, ellers er den aldri på på dagtid. Så ser jeg av og til på kveldstid om det er noe som er sjåanes. Bruker som regel ikke sitte i samme stue som tv'n.
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 16. desember 2009 #6 Skrevet 16. desember 2009 Den har en tendens til å bli stående på ja.. Merkelig nok! Først får jenta vår se litt barne-TV, så ser vi nyheter og andre program utvover kvelden..
tomat15 Skrevet 16. desember 2009 #7 Skrevet 16. desember 2009 Her står tv på om morgenen fra 06 til 09, da er det barnetv og om kvelden fra 1730 til jeg legger meg. Jeg er en ordentlig tv slave og barna får se barnetv om morgenen og om kvelden fra 1730 til 1830. Vi setter den dog ikke på med en gang vi kommer hjem. Da leker vi, hører på musikk og danser og lager middag som spises sammen på kjøkkene hvor det ikke er tv. I helgene er gjerne tven på til ca 10 om morgenen, men da står vi ikke opp før 07;-) Jeg er så sliten om kvelden og slapper utrolig av foran tven.
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #8 Skrevet 16. desember 2009 Her er tv'en på til barnetv og når poden har lagt seg er jeg alt for ofte tv-slave, selvom det ofte er mye kjipt å se på.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. desember 2009 Jeg også egentlig. Blir som oftest å se noe på tv, være med samboeren eller data. Spiller også brettspill men ikke så ofte som vi ser på tv Blir fort sliten i hodet av tv.
Mammaaaaaa Skrevet 16. desember 2009 #10 Skrevet 16. desember 2009 Når eg er heime står den på heile dagen, men mest pga radio i bakgrunnen. Ja, og litt simpson om morgenen
nelliik m/blå & rosa Skrevet 16. desember 2009 #11 Skrevet 16. desember 2009 Her kommer TVn stortsett på kl.17:30 for første gang, til Drømmehagen. Så slår vi av når det ikker er noe mer interesse fra lille blå. Oftest etter 30-40 min. Og så kommer den stortsett på igjen utover kvelden; noen gang står den hele kveldn, noen ganger kun det programmet jeg/vi skal se og andre ganger kommer den ikke på igjen i det hele tatt. Så det er ganske relativt egentlig Følger ikke med på noen program, utenom Drømmehagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå