mortil3nå Skrevet 16. desember 2009 #2 Skrevet 16. desember 2009 Jeg liker ikke tegnestilen hans jeg. Og ja han er kanksje litt rar hehe
2smågull Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. desember 2009 når han sperrer opp øya ser han litt psyko ut..haha
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 jeg elsker tegningene hans! han gjør det jo suverent enkelt å tegne! lille har kopiert mange av tegningene hans helt til "perfektion"! Synes han ser snill ut jeg.
Gjest Skrevet 16. desember 2009 #5 Skrevet 16. desember 2009 Jeg ler hver gang han kommer. De øynene er jo heeelt sinnsyke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå