Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor man kan få tatt 3D ultralyd når man bor i Molde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mr klinikken på moa har 3d :) kanskje litt langt men det er den neste jeg vet om i møre og romsdal

Skrevet

Har selv time 12.januar på MR-klinikken...Men når jeg gikk med nr.1 så fikk jeg 3D på sykehuset når jeg var inne til ordinær ultralyd! Du kan jo spørre sykehuset i Molde om de har tilbud om dette!

Om ikke er det MR-klinikken..

Skrevet

hmm, spørs om det må bli en ålesundstur på meg da :)

vet dere hva det koster? ligger vel på rundt 1000 lappen sikkert.

Tror ikke de har 3D i molde, har vært der to ganger, men skader ikke å spørre i tilfelle de er "kjipe" på å bruke den,hehe

Skrevet

Jeg skal på 3d ul på MR klinikken 22 desember, da er jeg 27 uker på vei, kan oppdatere om jeg er fornøyd. Kosta 1000 kr for 3d, da tok de 2d først og 3d etterpå, skulle bruke en halvtime.

Skrevet

Jeg var på MR klinikken på tirsdag.

Helt fantastisk! Jm var kjempekjekk og lurte på hva vi ønsket oss ut av timen før vi startet. Vi hadde jo omtrent ikke tenkt på hva vi egentlig ønsket å se, bortsett fra babyen. & at vi gjerne ville vite kjønnet siden vi ikke fikk sett det på ord.

Hun startet med 2D for å orientere seg rundt. Når hun fikk gode bilder slo hun enkelt over til 3D :)

Vi var kjempeheldige og fikk en god vinkel på ansiktet.

I likehet med storesøster kan vi se "slektstrekkene" denne gangen også. Det morsomme er at sist så stemte det. Nesen og munnen var akkurat slik når hun kom ut :)

Denne gangen fikk vi se at han har pappa`en sine store lepper. Ikke mye de venter med å avsløre med 3D akkurat ;)

Jeg har hørt at hvis babyen ligger så dårlig til at det ikke er noe gang i 3D bilder, får du prisen for 2D som er 600kr.

1000kr for 3D.

Med de gode bildene vi fikk føler jeg nesten at vi har tatt med oss fosteret til fotografering ;) Er jo omtrent samme prisene også der, bortsett fra at en må betale ekstra for bildene en velger.

Skrevet

ja holde meg oppdatert om hvordan det gikk :)

høres ut som jeg får ta turen dit da over nyttår. Vært litt frem og tilbake om jeg skal eller ikke pga prisen og man ikke er garantert bra bilder osv. Men er for nysgjerrig til å la være :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...