Gå til innhold

Dopa 7åring, som har vært hos tannlegen.. (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min var "dopa" ned når han måtte sy fingen. Ser ikkje problemet med det. Roer han ned så han ikkje kjenner smertene eller blir redd.

Einaste problemet her er at dei la videoen ut på youtube...

Skrevet

Vel, jeg har også en datter som de måte dope ned for å få undersøkt hjertet på. Vi hadde ikke så mye valg. En må velge av to onder. Jeg er sikker på at det er en god grunn for at denne gutten har blitt dopet ned, og det er tross alt en mye bedre måte å gjøre det på enn å måtte være mange mann for og pinnholde og så gjøre det med tvang. DET kan skremme vettet av hvem som helst. Da tror jeg nok at det å være litt dopet er mindre skremmende du.

Datteren min ble rett og slett dritings alle gangene. Fniste og sjanglet. Og vi filmet det faktisk også, men har ikke akkurat kommet på å legge det ut på youtube. Men snutten ble sendt på mobilen til en tante og onkel, for jeg kan vel ikke nekte for at vi syns det var litt morsomt tross alt.

Skrevet

ja, jeg mente ikke at man aldri skal medisinere ungene jeg altså, men jeg synes det var litt ekkelt å se en så liten tass være såpass "dopa". Det var sikkert en god grunn til de gjorde det, men jeg ble litt skremt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...